Witam serdecznie!
Jestem tu nowy i na początku chciałbym się przywitać!
A teraz do rzeczy....
Chciałem wam przedstawić zakupiony silnik dohc który niby jest 1.4 - przynajmniej tak był przekonany sprzedający.
Myślałem że te silniki występowały w pojemnościach 1.6,1.8,2.0
Oznaczenie na bloku: 131CC.0
Oznaczenie na glowicy: 131BC.0A0
Czy po tych oznaczeniach można ustalić pojemność silnika?
Podobnież silniki dohc różnią się średnicami cylindrów i głowicami a reszta jest taka sama. To prawda?
Do silnika sprzedający dorzucił kielich z rozrusznikiem od łady, dwururkę z tipo 1.6.
Wielu ludzi pisze, że skrzynia z poloneza pasuje do tego silnika bezproblemowo.
Z tego co widać na zdjęciach aby połączyć skrzynie z poloneza z tym silnikiem muszę uzbroić w kielich z łady.
Czy kielich z łady bezproblemowo zepnę z polonezowską skrzynią?
Na koło zamachowe tego silnika sprzęgło z poloneza pasuje idealnie.
Pytanie kolejne. Czy rozrusznik z łady będzie zazębiał się z tym kołem?
Kolejną rzeczą jest sytuacja jaką widać na zdjęciu po przyłożeniu kielicha do silnika.
Czy taki sposób ułożenia kielicha czyli skrzyni biegów jest prawidłowy?
Jakie mogą mnie spotkać przygody podczas swapa do 125p 85r. ze skrzynią polonezowską?
Jeśli ktoś dysponuje opisem bądź informacjami pomocnymi?
Pozdrawiam
Piotrek