Według tego to pochodzi z ritmo 125TC
http://www.akadia-ats.com/catalogs/index.html?brid=524&mdl=86Blok wyglada identycznie jak w ostatnich argentach/wczesne cromy -ma juz nadlewki pod lapy poprzeczne ale dalej posiada wałek posredni. Ma jakis dodatkowy otwór obok wyjscia odmy zaraz pod głowica ale niewiem po co ,mozliwe ze jakies mocowanie w ritmo
Co do zmian to na pewno inny jest kolektor ssacy pod gaznik jak i on sam, inne sa tez wałki rozrzadu plus wieksze zawory oraz wyzszy stopien sprezania(9,45 Vs 9.0), tyle ze nie wiadomo czy uzyskany garbatymi tlokami od 1.8 (z garbem 1.8mm-cos mi sie kojarzy ze kiedys ktos rozbierał taki silnik i pisał ze tłoki sa od 1.8 ale to było dawno i nie wiadomo czy ktos ich nie przełozył wczesniej) czy inna głowica -tzn inna w sensie mniejszej komora spalania. Jest tez kolektor rurowy, produkowany wlasnie przez Abartha bo w zwyklym uswiadczysz jedynie gówniane zeliwo.
Prawdopodobnie obróbce sa tez poddane korbowody, kolo zamachowe, kanały w głowicy oraz sa lekkie kola(z dziurami), dekielki we wszystkich DOHC sa aluminiowe tyle ze te maja dodatkowy napis, mozliwe ze zawory wydechowe sa drazone i chlodzone sodem jak w wersjach z doladowaniem