Pompa, którą będziesz testował musi dawać około 0,1 MPa/1 bar/1000 mbar (dla GLI abimex), natomiast regulator ciśnienia w zespole wtryskowym, powinien utrzymywać ciśnienie 0,07 MPa/ 0,7 bar / 700mbar.
Najlepiej było by wpiąć trójnik z manometrem za filtrem paliwa i zobaczyć jakie ma ciśnienie. Pozwoliło by Ci to zdiagnozować nie tylko pompę ale też regulator ciśnienia. Padająca pompa raczej niedomagała by też podczas dużego obciążenia, a nie tylko przy odpalaniu.
Możesz jeszcze sprawdzić przekaźniki pompy. Czy załączają pompę na około 3 sekundy, po włączeniu zapłonu? Czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa chodzi?
U mnie ktoś próbował poprawić działanie przekaźników specyfikiem typu WD-40 lub jakimś innym, co spowodowało rozsypanie się izolacji przewodów cewki na drobne włoski. Powodowało to losowe działanie tych przekaźników. Pompa czasem chodziła ciągle, czasem tylko chwilę i się wyłączała.