Autor Wątek: Jaki parownik ?  (Przeczytany 4451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaki parownik ?
« dnia: Październik 02, 2013, 17:55:12 pm »

Offline Tracer

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro +
Witam,

z racji że mój obecny parownik ma około 130 tyś km przelotu.
Poldek ma problemy na gazie i dużo pali. Instalacja to 1 gen. Silnik to 1.6GLI.

Jaki polecacie wybrać parownik ? I czy warto się skusić na jakiś używany gdzie zapewniany jest nie za duży przebieg ? i jesli tak to z jakim przebiegiem warto brać ?

Chciałbym poldkiem pośmigać jeszcze z 40 tyś km więc chyba opłaca się jeszcze wymienić ;)

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 02, 2013, 18:00:29 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
jaki masz ten parrownik. moz mozna go zregenrowac
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2013, 18:01:15 pm »

Offline Tracer

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro +
jest to zavoli



wygląda identycznie jak ten. :)

o znalazłem coś ciekawego http://allegro.pl/parownik-reduktor-lovato-uzywany-przez-1-rok-i3595303441.html
ten powinien być dobry ? :)
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2013, 18:08:19 pm wysłana przez Tracer »

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 02, 2013, 20:34:13 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
a próbowałeś spuścić z niego "olej" bo w parowniku zbiera sie taka maź, ja u siebie spuszczam i i parownik ma już 170kkm przebiegu i nie zanosi sie mu żeby sie skończyć  ]:->
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 02, 2013, 20:45:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zregeneruj zavoli ,albo zmien na lovato,
ale z uzywanymi roznie bywa ,nawet po malym przebiegu i dlugim lezeniu z brudem w srodku membrany sztywnieja,
parowniki nalezy przechowywac co najmniej wczesniej spuszczajac szlam
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 27, 2015, 19:17:16 pm »

Offline Adriano

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • fso gsi
juz mialem przypadek zmiany parownika na nowy 300 zl inwestycji i spalanie to samo czyli kosmos.Moze to sporadyczne przypadki, reduktor najlepiej z pewnym zapasem mocy....

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 28, 2015, 10:09:03 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Zestaw membran (org. do Lovato 1/2 gen) kosztował mnie 35-45zł, wymiana prosta jak klocki duplo...
Wystarczy kilkanaście śrubek odkręcić, wydłubać stare membrany, wyczyścić wszystko w środku dokładnie benzyną/nitro/akrą/... i złożyć ponownie (ze 2-4 elementy ruchome - dźwignia od "sterowania' membraną - które trzeba włożyć na miejsce) na nowych membranach.
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 28, 2015, 19:13:39 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Potwierdzam,LOVATO RG92 bardzo fajne do regenerowania parowniki. Regenerowałem już kilka i przerabiałem pod turbo. Smigają az miło ;)

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 01, 2015, 08:21:20 am »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Dołączając się do tematu mam pytanie dot. mocy silników do jakich są przeznaczone. Zwykle są oznaczone "do 100 KM" lub "140 KM"
A jeśli silnik teoretycznie ma własnie te 100 KM?
Starczy jeszcze ten 100 czy już wypadało by zamontować ten 140 ?
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 01, 2015, 10:15:58 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Wydajniejszy parownik nie zaszkodzi, chociaż jakaś ogromna przesada też nie jest wskazana. Te 30-40% zapasu jest wskazane.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 24, 2015, 19:41:50 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
niewiem jak to jest liczone.. mi na parowniku by 100hp wychodzi 150 i wcale  niejest ubogo....
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 28, 2015, 12:57:30 pm »

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 344
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Dołączając się do tematu mam pytanie dot. mocy silników do jakich są przeznaczone. Zwykle są oznaczone "do 100 KM" lub "140 KM"
A jeśli silnik teoretycznie ma własnie te 100 KM?
Starczy jeszcze ten 100 czy już wypadało by zamontować ten 140 ?
podłączę się pod temat . Parownik tomasetto 100hp gaz II gen. w moim roverku 1,4 powiedział dość , chcę kupić nowy i zastanawiam się czy właśnie nie kupić 140hp . Posiada ktoś taki w swoich 1,4 ? jakaś różnica ? lepiej? gorzej?
Przejściówka

Odp: Jaki parownik ?
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 28, 2015, 16:08:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak chcesz kupic nowy to na pewno nie AT07,
bierz Lovato r92e
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.