Z tego co widzę u siebie, to komputer steruje nim przez zmasowanie jednego +. Da się to w jakiś prosty sposób odwrócić? (Potrzebuję żeby sterował nim sygnał + z kompa).
Da sie np jezeli masz komputer i wiazke od innego auta. W tym zlaczu jest tez miejsce na czujnik wtrzasowy - jeden koniec idzie na przekaznik(ten w instalacji poloneza) ktory po zalaczeniu podaje +12V a drugi idzie juz bezposrednio na pompe w baku. Wtedy majac np silnik od forda czy bmw ktore maja na wiazce silnika maja fabrycznie przekazniki pod pompe paliwa pomijasz orginalny przekaznik w instalacji auta i podajesz +12 V bezposrednio na pompe. To czy przekaznik jest sterowany masa czy +12V to tylko kwestia podlaczenia odpowiednio do swoich potrzeb
Tutaj rozpiska, moze sie komus przyda zrobiona na podstawie schematu ktory niestety nie jest do konca czytelny w 100 %(brakuje rozrysowania polaczen wewnetrznych niektorych elementow dolanczanych do instalacji, zwiazku z czym nie wiadomo do konca jak dzialaja) i na dobra sprawe nalezy wszystko zrysowac "z natury". Nie mam pewnosci czy te dane sa ok i nie mam jak sprawdzic wiec dobrze by bylo aby ktos to potwierdzil. Nie wiem np w ktorym momencie zalancza sie( i co dodatkowo zasila) przekaznik glowny oraz jak jest puszczony przewod dla ladowania i rozrusznika -podejrzewam ze jakies osobne lacze
10- 6--1
11- 7 -2
--------3
12- 8- 4
13- 9- 5
1kontrola pompa paliwa(styk 87 przekaznika) tzn sygnal ze pompa pracuje, jezeli pracuje podaje +12V na ten zacisk(tez musze jeszcze to sprawdzic)
2 pusty
3 +12V po stacyjce przez bezpiecznik 10 A
4 polaczony z 13
? dokladnie nie wiem co to jest
5 + 12V staly
6 sygnal dla obrotomierza
7 +12V zasilania z przekaznika glownego
8 Dioda LED immo
9 Dioda Check engine
10 Temp silnika
11 Cisnienie oleju
12 i 13 wylacznik bezwladnosciowy pompy paliwa jezeli brak nalezy je polaczyc ze soba aby pompa dzialala