7. duraluminium latwiej schodzi, wiec jest mniej roboty :D
niektore alusy nie maja materialu na centrowanie na calym obwodzie, tylko 4 odcinki przylegania - wtedy musisz przylozyc sie do kazdego odcinka oddzielnie, bo ruch po obwodzie nie przejdzie
co do opon, to raz 195/65 raz 195/60 - masz za darmo takie opony,czy co ? takie duze kola bez podnoszenia zawieszenia nawet nie wygladaja dobrze,
to ze co jakis czas szurnie o blache (lub plastik,jezeli masz nadkola) nie jest jeszcze jakies tragiczne, ale dodatkowo slabo wyglada, wiec po co sie upierac,
najlepszym rozmiarem jest 195/55/15 ,a felgi do nich najlepiej jak maja 6j ,
jeszcze 6.5j jako tako sie spisza, ale 7j z przodu sa slabe,bo ocieraja o wahacz, albo wystaja poza blotnik (zalezy od ET)
kiedys jezdzilem na 7j , teraz na 6j wiec znam temat z autopsji