Hej
przypomnę, jaką mam instalkę: reduktor w poprzek samochodu, wlot powietrza tak jak fabrycznie zamontowany, zamiast silniczka krokowego gazu - śruba, komp od gazu Voila 180. Instalka ma 6 lat.
Tylko że ten komputer od gazu to jest niby od gazu, bo jak go odłączę, to poldek działa tylko na LPG, a na !Pb nie chce zapalić (lub gaśnie jak wyciągnę wtyczkę przy włączonym silniku na !Pb
ale to nie wszystko - najlepsze to z sondą lambda
"normalnie" jest tak, że CHECK ENGINE nie świeci się na !Pb, a zaświeca na LPG
no więc odłączam sondę (przecinam kabelek od sondy) i co się okazuje: na !Pb nie świeci się, a po przełączeniu ma LPG po chwili zaświeca się CHECK ENGINE, znowu na !PB - gaśnie, ponownie na LPG - po chwili zaświeca. Ale kod błędu jest taki sam jak zwykle - uboga mieszanka.
Z tego wniosek, że emuluje na benzynie, a na gazie też, ale jakoś Źle...
I stąd moje pytanko - czy to możliwe, aby po odłączeniu silnika krokowego gazu (pewnie przez poprzedniego właściela) tak to zostało poustawiane, czy może to normalne działanie kompa od gazu? Bo się zastanawiam, jak zrobić, aby emulowało poprawnie sondę też na gazie...
AK