Autor Wątek: Centralny zamek  (Przeczytany 1422 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Centralny zamek
« dnia: Kwiecień 03, 2006, 17:48:55 pm »

KILOV

  • Gość
Panowie sorka jak było ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Nie otwiera mi centealny zamek (ani nie zamyka) drzwi. Sygnał jest z pilota bo rozł?cza alarm. Teraz pytanko mam, w siłowniku przy kierowcy co idzie... który kabel to + a który - bo tam od centralki wychodzi tylko czarny (- ?) a nie ma czerwonego i ł?czone s? potem z siłownikiem - ale od niego wychodz? inne kolory - czarnego NIE MA. Więc albo od centralki albo od siłonika id? pozmieniane. Chciałem wyj?ć centralkę ale jest jako? przyczepiona - jak j? wyj?ć? (montował poprzedni wła?ciciel....

Centralny zamek
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2006, 00:10:16 am »

beton

  • Gość
rozumiem ze producenta nie znasz.
U mnie do obsługi siłowników jest zielony i niebieski, tylko to ci moge powidzieć.
Czy jest tak u ciebie NIE WIEM

Centralny zamek
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2006, 18:00:48 pm »

Meggido

  • Gość
Do mastera idzie pięć przewodów: biały, czarny, zielony, niebieski, br?zowy. Niestety nie wiem co jest co. Niebieski i zielony to na pewno s? przewody zasilaj?ce siłownik. Reszta to jego sterowanie.

Centralny zamek
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:53:40 pm »

Drobek

  • Gość
KILOV,  jesli ktos to zamontował to chyba nie na stałe? spróbuj zdemontowac i po nitce do kłebka

Centralny zamek
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 05, 2006, 12:15:11 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
kolory w masterach niestety nie sa znormalizowane... sam mialem mozliwosc podziwiac 4 takie silowniki 5cio przewodowe i zawsze cos sie nie zgadzalo...

ogolnie rzecz ujmujac... 2 przewody to zasilanie silnika silownika, a 3 przewody ida do wlacznika krancowego w silowniku ze stykiem normalnie zwartym (NC) i normalnie rozwartym (NO)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)