Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Elektryka
»
Centralny zamek
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Centralny zamek (Przeczytany 1421 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Centralny zamek
«
dnia:
Kwiecień 03, 2006, 17:48:55 pm »
KILOV
Gość
Panowie sorka jak było ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Nie otwiera mi centealny zamek (ani nie zamyka) drzwi. Sygnał jest z pilota bo rozł?cza alarm. Teraz pytanko mam, w siłowniku przy kierowcy co idzie... który kabel to + a który - bo tam od centralki wychodzi tylko czarny (- ?) a nie ma czerwonego i ł?czone s? potem z siłownikiem - ale od niego wychodz? inne kolory - czarnego NIE MA. Więc albo od centralki albo od siłonika id? pozmieniane. Chciałem wyj?ć centralkę ale jest jako? przyczepiona - jak j? wyj?ć? (montował poprzedni wła?ciciel....
Zapisane
Centralny zamek
«
Odpowiedź #1 dnia:
Kwiecień 04, 2006, 00:10:16 am »
beton
Gość
rozumiem ze producenta nie znasz.
U mnie do obsługi siłowników jest zielony i niebieski, tylko to ci moge powidzieć.
Czy jest tak u ciebie NIE WIEM
Zapisane
Centralny zamek
«
Odpowiedź #2 dnia:
Kwiecień 04, 2006, 18:00:48 pm »
Meggido
Gość
Do mastera idzie pięć przewodów: biały, czarny, zielony, niebieski, br?zowy. Niestety nie wiem co jest co. Niebieski i zielony to na pewno s? przewody zasilaj?ce siłownik. Reszta to jego sterowanie.
Zapisane
Centralny zamek
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwiecień 04, 2006, 21:53:40 pm »
Drobek
Gość
KILOV
, jesli ktos to zamontował to chyba nie na stałe? spróbuj zdemontowac i po nitce do kłebka
Zapisane
Centralny zamek
«
Odpowiedź #4 dnia:
Kwiecień 05, 2006, 12:15:11 pm »
Osfald
Sympatyk
Wiadomości: 690
JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
kolory w masterach niestety nie sa znormalizowane... sam mialem mozliwosc podziwiac 4 takie silowniki 5cio przewodowe i zawsze cos sie nie zgadzalo...
ogolnie rzecz ujmujac... 2 przewody to zasilanie silnika silownika, a 3 przewody ida do wlacznika krancowego w silowniku ze stykiem normalnie zwartym (NC) i normalnie rozwartym (NO)
Zapisane
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Elektryka
»
Centralny zamek