Autor Wątek: problem z dolotem  (Przeczytany 2636 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

problem z dolotem
« dnia: Kwiecień 10, 2006, 20:04:14 pm »

FAN

  • Gość
dzisiaj zauważyłem ze ta przepustnica w dolocie jest cały czas ustawiona w pozycji takiej że powietrze jest brane znad koletora wydechowego.Nie zamyka sie nawet jak silnik sie rozgrzeje.

Jak to naprawic :?:
i wogule na jakiej to zasadzie działa :?:

Czy na lato pomoże zablokowanie tej przepustnicy żeby tylko brała zimne powietrze  :?:  :?:

pozdro

problem z dolotem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 10, 2006, 20:24:40 pm »

FAN

  • Gość
a jakie mog? być konsekwencje takiej jazdy

mówie o tym jak będzie tylko zimne powietrze i jak było tylko ciepłe powietrze nawet po rozgrzaniu :?: ucierpało co? w silniku :?:

problem z dolotem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 10, 2006, 20:33:32 pm »

thomas#1840

  • Gość
po co poldkowi ....
dolot ... konkrety....
tutaj też o tym mowa
i tu też .........

je?li po regulacjach samochód będzie Ci przygasał na dojazdach lub w czasie jazdy na luzie to rurę dolotu daj za akumulator w kierunku błotnika





jutro scalam z "po co poldkowi....." ;)

problem z dolotem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 10, 2006, 21:40:23 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
normalnie thomas masz talent rysunkowy  :mrgreen:
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

problem z dolotem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 10, 2006, 22:59:00 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Rozwierc nity i wywal klapke z termostatem -jest zbedna i wytwarza tylko zbedny opór w dolocie. Otwór którym normalnie ciagnał cieple powietrze zaslep. Do gazu najlepiej jest brac zimne powietrze, gaz i tak jest juz grzany przez parownik
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

problem z dolotem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2006, 12:28:01 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Rover wogule nie ma podgrzewanego powietrza ani termostatu. We wtryskowcach a szczególnie w MPI raczej nie ma problemu z odparowywaniem paliwa.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

problem z dolotem
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 11, 2006, 12:56:33 pm »

KANAL

  • Gość
FAN jesli dobrze kojarze nie posiada instalacji LPG...

Cytuj (zaznaczone)
mówie o tym jak będzie tylko zimne powietrze i jak było tylko ciepłe powietrze nawet po rozgrzaniu  ucierpało co? w silniku

jesli jezdzisz tylko na benie to moim zdaniem sa same plusy takiej przerobki... u mnie osiagi (przyspieszenie i elastycznosc) na benie polepszyly sie w znacznym stopniu. Na LPG az takiej roznicy nie widze....
 
 
Cytuj (zaznaczone)
Prawdopodobnie a raczej napewno będziesz musiał po tym udac się na regulację gazu, skoro jeżdziłe? bez problemu na ciepłym do tej pory to na przerobionym dolocie bez dłubnięcia w instalacji nie pojeżdzisz .

jednak chyba ten moj poldek jest jakis inteligenty bo obylo sie bez regulacji. Nie gasnie wogole przy dojezdzaniu do skrzyzowania, obroty trzyma bardzo rowno a rura jest w standardowym miejscu :)

problem z dolotem
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 11, 2006, 13:03:37 pm »

thomas#1840

  • Gość
0