Mam poldka 1,6 GLI `96, wtrysk MULTEC TBI 700 bez gazu. Od pewnego czasu wlancza mi sie CHECK ENGINE, resetowalem ECM kilkakrotnie ale bez wiekszego rezultatu. Odczytujac kody bledow podaje kod 44. Spalanie paliwa jest rozne, czasem normalnie pali a 10l/100km, a czasem sie zdarzy ze bierze 14l/100km. Czytajac opis usterki, sprawdzilem regulator cisnienia paliwa, wymienilem sonde lambda, filtr paliwa, sprawdzilem wszystkie poł?czenia (szczelnosc) czy nie bierze gdzies falszywego powietrza. Dodatkowo wymienilem rowniez silniczek krokowy bo silnik mil dziwne objawy na wolnych obrotach. Po tych wymianach jedyne co pomoglo to wymiana silniczka krokowego silnik pracuje wreszcie w miar normalnie ale niestety podaje nadal blad (kod 44). Ostatnio sprawdzilem cewke wtryskiwacza i okazalo sie ze powinno byl 1,4...1,8 Ohm a ja miedzy stykami mam 2,0...2,2. Czy to swiadczyc o tym ze wtryskiwacz jest do wymiany, czy moze jest jakas inna przyczyna wlaczajacej sie kontrolki CHECK ENGINE ktora podaje kod 44? Prosze o jakies sugestie.