Autor Wątek: Kod 44 - pomocy!  (Przeczytany 2811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kod 44 - pomocy!
« dnia: Kwiecień 07, 2006, 15:04:22 pm »

ajk#1212

  • Gość
Mam poldka 1,6 GLI `96, wtrysk MULTEC TBI 700 bez gazu. Od pewnego czasu wlancza mi sie CHECK ENGINE, resetowalem ECM kilkakrotnie ale bez wiekszego rezultatu. Odczytujac kody bledow podaje kod 44. Spalanie paliwa jest rozne, czasem normalnie pali a 10l/100km, a czasem sie zdarzy ze bierze 14l/100km. Czytajac opis usterki, sprawdzilem regulator cisnienia paliwa, wymienilem sonde lambda, filtr paliwa, sprawdzilem wszystkie poł?czenia (szczelnosc) czy nie bierze gdzies falszywego powietrza. Dodatkowo wymienilem rowniez silniczek krokowy bo silnik mil dziwne objawy na wolnych obrotach. Po tych wymianach jedyne co pomoglo to wymiana silniczka krokowego silnik pracuje wreszcie w miar normalnie ale niestety podaje nadal blad (kod 44). Ostatnio sprawdzilem cewke wtryskiwacza i okazalo sie ze powinno byl 1,4...1,8 Ohm a ja miedzy stykami mam 2,0...2,2. Czy to swiadczyc o tym ze wtryskiwacz jest do wymiany, czy moze jest jakas inna przyczyna wlaczajacej sie kontrolki CHECK ENGINE ktora podaje kod 44? Prosze o jakies sugestie.

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2006, 17:04:57 pm »

kowal

  • Gość
44 wskazuje na padnieta sonde Lambda

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2006, 20:49:57 pm »

o_mateusz

  • Gość
Witam.  Ja mam chyba podobny problem, ale z błędem 45, więc tez chodzi o sondę. Dodam, że ten problem pojawia się tylko jak silnik pracuje na LPG. Co to może być???

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2006, 22:56:32 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cytat: "kowal#1356"
44 wskazuje na padnieta sonde Lambda


Tak tylko ze mam zalozona teraz nowa sonde i CHECK dalej sygnalizuje kod 44.

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2006, 23:02:43 pm »

Arnold

  • Gość
chyba musisz zresetować kompa, ale niech się inni wypowiedz?. On powinien wprowadzić poprawki.

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 08, 2006, 22:56:02 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Napewno dopoki nie zresetujesz komputera to bedzie Ci ten blad pokazywal.
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 09, 2006, 10:02:30 am »

ajk#1212

  • Gość
Cytat: "Lupo#1891"
Napewno dopoki nie zresetujesz komputera to bedzie Ci ten blad pokazywal.

 
Za kazdym razem co pojawia sie kontrolka CHECK resetuje kompa, ale bez skutecznie!!!!!!

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 09, 2006, 13:20:34 pm »

karol-1987

  • Gość
nie zrozum zle, nie chce z Ciebie robić sieroty, ale moze "nie umiesz?". opisz jak resetujesz kompa.

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 09, 2006, 15:43:23 pm »

mati_lecha#332

  • Gość
Ja mialem co? podobnego i przyczyn? był padnięty regulator napięcia. Wtrysk wariował, bo miał dostraczane nie takie napięcie jak trzeba. Sprawd? napięcie ładowania akumulatora.

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 09, 2006, 23:12:23 pm »

karol-1987

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Ja mialem co? podobnego i przyczyn? był padnięty regulator napięcia. Wtrysk wariował, bo miał dostraczane nie takie napięcie jak trzeba. Sprawd? napięcie ładowania akumulatora.
tak szczerze mowiac to w tym zdaniu jest duzo prawdy. sprawdzaj ładowanie jakie masz. zaopatrz sie w miernik i jechane :mrgreen:

Kod 44 - pomocy!
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 10, 2006, 13:16:08 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cytat: "mati_lecha#332"
Ja mialem co? podobnego i przyczyn? był padnięty regulator napięcia. Wtrysk wariował, bo miał dostraczane nie takie napięcie jak trzeba. Sprawd? napięcie ładowania akumulatora.


Napiecie mam 14,5V wiec regulator napiecia raczej dziala.