Autor Wątek: Wspomaganie  (Przeczytany 4438 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wspomaganie
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 20, 2004, 13:40:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
nie wyczailiście pomysłu. Chodzi o to że wspoma w poldku jadącym z dużą prędkością jest zdeko niepewna ;). Przy moim pomyśle takie wspomaganko wyłącząłoby się automatycznie np przy 20km/h. W trasie mamy bez wspomy a po placyku ze wspomą. Taki Dualdrive ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Wspomaganie
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 20, 2004, 13:44:55 pm »

XDX#1825

  • Gość
To nie lepiej zalozyc elektrozawor na przewod cisnieniowy od pompy do przekladni ? a jakby sie mialo taki zawor co mozna regulowac otwarcie to wogole mozna regulowac sile wpomy w funkcji predkoci .. :)

Wspomaganie
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 20, 2004, 14:33:40 pm »

zort#135

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Chodzi o to że wspoma w poldku jadącym z dużą prędkością jest zdeko niepewna


Przecież przy zwiększaniu obrotów zwiększa się moment obrotowy potrzebny kręcenia kierką, więc po co ci to??? Ja nie mam problemów czy to przy kręceniu przy V=0 jak i przy 130 km/h, kierka działa tak jak powinna...

Wspomaganie
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 20, 2004, 14:39:29 pm »

XDX#1825

  • Gość
Zreszta pompa ma taka charakterystyke ze na wyzszych predkosciach obrotowych trzeba mocniej krecic kiera..
w praktyce nie wiem jak to wyglada bo jeszcze nie mialem okazji jechac szybciej niz 40 :)

Wspomaganie
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 20, 2004, 16:35:29 pm »

Patryk#153

  • Gość
Bocian powiem szczerze-teraz to poldkiem dopiero sie jeŹdŹi w trasie-kierownica wyraŹnie cięzej chodzi przy wiekszych prędkościach(choć jak na biegu jałowym podwyższałem obroty to nie było róznicy) i teraz autko bardzo dobrze sie prowadzi-lepiej niz na oryginalnej. I mam odczucie i Marzena tez że bardziej stabilnie jedzie się w koleinach-byc może dlatego że stara przekładnia od nowosci miała luz, a tutaj nie mam luzu. Naprawdę, to jest chyba najlepsza rzecz jaką zrobiłem w poldku.