Autor Wątek: Dysza wolnych obrotów  (Przeczytany 3346 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dysza wolnych obrotów
« dnia: Luty 09, 2007, 22:04:38 pm »

rafal182

  • Gość
Witam mam pytanie w którym miejscu jest dysza wolnych obrotów w gazniku 1.6 gle i jak wygląda.   dzieki

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2007, 22:56:22 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
zajrzyj do ksiazki pana morawskiego :) Tutaj ciezko wytlumaczyc :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2007, 22:38:59 pm »

rafal182

  • Gość
Jakiej ksiązki Morawjiego ?? Niech ktoś powie czy to ta z kabelkiem po lewej jak sie patrzy na wprost poldka

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 11, 2007, 09:26:16 am »

banan_125p

  • Gość
tak kolego do niej jest podłączony kabelek jak masz gaźnik nowego typu

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 11, 2007, 18:15:04 pm »

rafal182

  • Gość
Napiszcie jak ja wyczyscic

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 11, 2007, 18:45:30 pm »

banan_125p

  • Gość
musisz ją odkręcić od gaźnika i rozebrac czyli wyjąć tą końcówkę z brązu i wyczyścić bo pewnie jakiś paproch wpadł

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 12, 2007, 17:33:10 pm »

rafal182

  • Gość
mam jeszcze jedno pytanie ten kabelek co idzie do dyszy jest urwany. Skad pociagnoc kabelek i ile volt. W tym starym kabelku po srodku jest bezpiecznik czy w nowym tez go załozyc??

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 12, 2007, 19:15:47 pm »

banan_125p

  • Gość
kabelek możesz w najprostszy sposób podłączyć do plusowego przewodu w cewce zapłonowej (czerwony przewód) a ten bezpiecznik to raczej nie potrzebny

Dysza wolnych obrotów
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 18, 2007, 22:23:03 pm »

Cypekm

  • Gość
Ten kabelek jak sie urwie lubi palic inne przewody po spotkaniu z masa A z tego co widze jesli kabelek masz urwany, a poldek chjodzi to elektrozawor masz zablokowany w polozeniu otwartym wiec podlaczajac przewod nic nie zyskasz Jak chcesz sprawdzic elektrozawor wykrec go  (przypuscmy ze i tak go wykrecisz w celu wyczyszczenia dyszy biegu jalowego) podlacz przewod, zmasuj obudowe i przekrec kluczyk (alternatywa jakies 12V zewnetrznego zrodla) dysza powinna sie wsunac Jesli nie to masz zablokowana dysze na otwartym. Zawor ten sluzy tylko po to aby paliwo nie dostawalo sie do ukladu dolotowego po wylaczeniu zaplonu (moga wystapic niekontrolowane zaplony)