Autor Wątek: Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu  (Przeczytany 6817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 21, 2007, 18:30:14 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
OHVkę zrobi byle kowal a do rovera nie chce się dotykać lepiej jak połowa mechaników.

Kiedyś usłyszałem opinie od dobrego mechanika, że jak odkręcę śruby głowicy to mi panewki do miski olejowej wpadną. Zamknąłem maskę i jak najszybciej oddaliłem sie z tego warsztatu.

Cytuj (zaznaczone)
Bocian_s#313 napisał/a:
to i ja bym się pisał na małe conieco....

a konkretnie co Ci trzeba daj jakieś chociaż poglądowe rysunki to pokaże ojcu i bede coś więcej wiedział.


Musiałbym zrobić fotkę i pomierzyć ale trochę tego jest ;)
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 22, 2007, 11:53:04 am »

WKLIW

  • Gość
nie no to mechanior geniusz poprostu :D  ale widze że temet troszke zboczył :)

[ Dodano: 2007-03-22, 11:57 ]
Cytat: "Bocian_s#313"
Musiałbym zrobić fotkę i pomierzyć ale trochę tego jest  
to porób chciaż fotki żebym wiedział o co chodzi to bym sie dowiedział co i jak dokładnie :D

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 23, 2007, 22:08:36 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Elwood#1887"
U Mastacha w roverze którego rozebrał najprawdopodobniej był własnie uwalony sterownik gdyz objawy były ludzaco podobne do tych opisanych
Nie konicznie,na moim PWK jezdzi Lodówa znak ze jest dobry,MEMS był sprawdzany u Tomallusa w aucie i jest równiez dobry.U mnie penie pompa po raz kolejny była padnieta,standard w polonezie...LUDZIE MACIE LPG??? ZAKŁADAJCIE ODCIECIE POMPY....
  • Jef
  • Czaku

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 26, 2007, 11:06:24 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
tak, tylko wtedy listwa wtyskowa nie jest chlodzona paliwem przez to wtryskiwacze maja gorszy zywot, ja bym napisal ludzie miejcie w baku minimum 1/4 paliwa

co do sterownikow u nas swego czasu bylo 4 jakos wszyskie dzialaja, a podobno to takie awaryjne,
na elektrodzie bylo tez kilka watkow na temat tych sterownikow, przy problemach z wolnymi obrotami trzeba wymienic rezystor smd chyba na wejsciu czujnika polozenia przepustnicy,
jesli rozladowywany jest aku to faktycznie jest to wina  kompa ktory nie wylacza przekaznika
przez caly okres jaki spedzilem tu i na roverkach a tam jest pelno takich kompow moze bylo 2 takie przypadki najciekawsze jest to ze te kompy robi motorola
a np. wlacznik klimy w R 214 si jest made in Italy Fiat nie wspomne o alternatorze MM
potem sie pisze jaki to rover awaryjny
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 26, 2007, 12:46:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "AndrewS#100"
bylo 2 takie przypadki najciekawsze jest to ze te kompy robi motorola
a np. wlacznik klimy w R 214 si jest made in Italy Fiat nie wspomne o alternatorze MM
potem sie pisze jaki to rover awaryjny

bo jakby angole to zrobili to wogole 2 dni by jezdzilo i do smieci  :D

co do chlodzenia wtryskiwaczy benzyna podczas ich "niepracy" to wlasciwie nie ma co chlodzic
dysze sa chlodzone zasysanym przez silnik powietrzem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 26, 2007, 17:54:45 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
co do chlodzenia wtryskiwaczy benzyna podczas ich "niepracy" to wlasciwie nie ma co chlodzic
dysze sa chlodzone zasysanym przez silnik powietrzem

I tu chyba po raz pierwszy się z tobą zgodzę KGB...

Przy LPG i wyłączonych wtryskiwaczach jedyne źródło ciepła jakie grzeje wtryskiwacze to rozgrzany silnik a to chyba nie jest takie najniebezpieczniejsze...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 26, 2007, 20:20:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kiedys juz sie ze mna zgodziles - tylko nie pamietam w jakiej sprawie  :P

EOT
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - klasyczny rozdzielacz zapłonu
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 26, 2007, 21:13:00 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
teoretycznie jest mozliwe zeby nagrzany silnik niekorzystnie wpływał na wtryskiwacze,ale w praktyce porównujac tych którzy przekaznik maja a tych którzy go nie maja powody do narzekan maja w 90% Ci bez odciecia.Tym bardziej w polonezach gdzie pompa jest zanurzona w baku...
  • Jef
  • Czaku