Ja mam poldka atu plusa z silnikiem 2.0 i.e na żółtym wtrysku ze skrzynią z argenty, most to chyba standartowy z poldka 1.6 chociaż nie jestem pewien biegi są dość krókie, na 5 przy 140 mam troszke ponad 4 tysiące obrotów.Piszę bo osiągi też chyba nie prezentują dobrego poziomu, jezdziłem lancią thema 2.0 i.e która jest przecież cięższa i tak szczerze mój polonez jest duużo wolniejszy na przyspieszenia na każdym biegu, z dolnych górnych obrotów w każdym zakresie elastyczność także pozostawia wiele do życzenia lancia to po prostu rakieta przy nim.Wiem że nie są to identyczne silniki ale teoretycznie thema ma taką samą moc i jest cięższa.Silnik który jest w poldku ma wymienione pierścienie panewki jest po szlifie, założone nowe zawory wszystkie uszczelki rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony, jednym słowem motor złożony na nowych częściach, dodam, że jeździ u mnie w rodzinie wiele lat i nikt nigdy go nie katował ani nie przeciążał.Wcześniej miałem gaźnik(fabryczny od tego motoru) myślałem że przeróbka na wtrysk przyniesie efekt)ale to dalej to samo różnicy nie ma żadnej no może w spalaniu(na korzyść wtrysku oczywiście)
Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.
[ Dodano: 2007-05-20, 14:53 ]
a moje przyspieszenie do 100, nie sprawdzałem ale wydaje mi się że to około 11.5 sekundy,
[ Dodano: 2007-06-13, 01:57 ]
Problem chyba leży gdzieś w zapłonie, silnik ma ciężko kręcić rozrusznikiem , puszcza czarny dymek tak jakby zapłon źle ustawiony, ma ogólnie muła, co dziwne gdy odepnę podciśnienie podłączone do digiplexa, zatkam wężyk aby nie łapał lewego powietrza i przyspiesze ręcznie zapłon samochód jest sporo szybszy, w czym może leżeć problem??w lancii system zapłonu i wtrysku jest podobny(też bosch le jetronic ale unowocześniony nie ma wtrysku rozruchowego i jest jeden czujnik temperatury cieczy , zapłon sterowany digiplexem ale już nowszym ponadto nie ma możliwości regulacji aparatem ręcznie, zastanawiam się nad przełożeniem takiej wiązki kolektora dolotowego czujników i digiplexa z lancii/cromy.Pozdrawiam