Autor Wątek: 2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????  (Przeczytany 2698 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« dnia: Maj 06, 2007, 23:00:50 pm »

STRATOS poldi

  • Gość
Cześć  nie wiem czemu ale moim poldkiem nie moge osiągnąć mniejszego czasu niz 15,16 sekund do setki CO JEST ???? czytałem ze jak jest wrzystko ok to powinno to zająć około 11sekund co moze byc nie tak????

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2007, 23:24:31 pm »

mirklok

  • Gość
To moj na gazniki 1,5 do 100 w 17 sekund  i jeszcze mi sie wydaje ze duzo:P moze coś z wydechem albo filtr powietrza zabrudzony  zle ustawienie zapłonu ,  złe luzy na zaworach dużo zeczy ma wpływ na  przyspieszanie i osiagi.

Re: 2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2007, 23:33:43 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "STRATOS poldi"
Cześć  nie wiem czemu ale moim poldkiem nie moge osiągnąć mniejszego czasu niz 15,16 sekund do setki CO JEST ????
Rodzaj i jakość paliwa
Kierunek i siła wiatru
Wilgotność powietrza
Rodzaj asfaltu
Metodologia pomiaru
Syf na zaworach
Źle ustawiony gaźnik
Źle ustawiony gaz

No, to uwzględniając ten ogrom informacji którym nas zasypałeś podałem jakieś 5 procent możliwych przyczyn.
Cytat: "STRATOS poldi"
czytałem ze jak jest wrzystko ok to powinno to zająć około 11sekund co moze byc nie tak????
Heh. Optymistyczne dane fabryczne mówiły o 12 sekundach ;)

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 06, 2007, 23:50:47 pm »

SerU#408

  • Gość
A most, skrzynie i kola to jakie kolega ma?

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 07, 2007, 05:33:24 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "STRATOS poldi"
czytałem ze jak jest wrzystko ok to powinno to zająć około 11sekund

Ile ten silnik ma najechane, i ilu gosci przed Tobą go upalało w duzym fiacie lub polonezie ? Kolejna sprawa- Czy rozrząd jest dobrze ustawiony ? Nstepna- gaz, benzyna i zapłon dobrze ustawione czy ustawiane samemu i na słuch bo tak tez jest dobrze i taniej ?
PS przed kupnem w tym silniku mierzyłes kompresje i zdjąłes miske i glowice czy  uwierzyłes na słowo ze jest ok  :mrgreen: (bo ja jakos dziwnym trafem wszystkie które spotykałem zawsze były w doskonałym stanie, i zawsze poprzedni własciciel nic nie musiał przy nich robic)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 09, 2007, 17:48:37 pm »

Woj-o#772

  • Gość
moje doświadczenie wskazują że osiągi 2.0 spadają:
- przez zastosowanie polskiego gaźnika - baardzo gorzej na wys obrotach
  +trzeba by go porządnie przestawić na 2.0
- zapłon oryginalny (tylk odśrodkowy) w ogóle nie pozwala temu silnikowi pokazać pazurków
  +lepsze sterowanie zapłonem i 2.0 by robiła większość diesli na niskich obrotach a maskakrowałaby je na wysokich. a tak albo masz niskie albo masz wyskokie nie razem.
Te dwa element na razie mają największy wpływ na osiągi 2.0 przynajmniej w ich doświadczeniach.

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2007, 21:07:59 pm »

Piotrek_

  • Gość
sprawdz jeszcze tak prozaiczna sprawe jak uchylanie sie 2 przepustnicy w gazniku. przy zlym zalozeniu linki gazu czasami 1 przelot ledwie sie rusza.

u siebie poprawilem niedlugo po swapie i polamalem kielich skrzyni..

zreszta w faq na gorze jest cos o tym..

2.0 DOHC DO 100km/h W 15 SEKUND !?!?!?!?! CZEMU ????
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 20, 2007, 14:47:47 pm »

Bartek_atuplus

  • Gość
Ja mam poldka atu plusa z silnikiem 2.0 i.e na żółtym wtrysku ze skrzynią z argenty, most to chyba standartowy z poldka 1.6 chociaż nie jestem pewien biegi są dość krókie, na 5 przy 140 mam troszke ponad 4 tysiące obrotów.Piszę bo osiągi też chyba nie prezentują dobrego poziomu, jezdziłem lancią thema 2.0 i.e która jest przecież cięższa i tak szczerze mój polonez jest duużo wolniejszy na przyspieszenia na każdym biegu, z dolnych górnych obrotów w każdym zakresie elastyczność także pozostawia wiele do życzenia lancia to po prostu rakieta przy nim.Wiem że nie są to identyczne silniki ale teoretycznie thema ma taką samą moc i jest cięższa.Silnik który jest w poldku ma wymienione pierścienie panewki jest po szlifie, założone nowe zawory wszystkie uszczelki rozrząd na pewno jest dobrze ustawiony, jednym słowem motor złożony na nowych częściach, dodam, że jeździ u mnie w rodzinie wiele lat i nikt nigdy go nie katował ani nie przeciążał.Wcześniej miałem gaźnik(fabryczny od tego motoru) myślałem że przeróbka na wtrysk przyniesie efekt)ale to dalej to samo różnicy nie ma żadnej no może w spalaniu(na korzyść wtrysku oczywiście)
Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.

[ Dodano: 2007-05-20, 14:53 ]
a moje przyspieszenie do 100, nie sprawdzałem ale wydaje mi się że to około 11.5 sekundy,

[ Dodano: 2007-06-13, 01:57 ]
Problem chyba leży gdzieś w zapłonie, silnik ma ciężko kręcić rozrusznikiem , puszcza czarny dymek tak jakby zapłon źle ustawiony, ma ogólnie muła, co dziwne gdy odepnę podciśnienie podłączone do digiplexa, zatkam wężyk aby nie łapał lewego powietrza i przyspiesze ręcznie zapłon samochód jest sporo szybszy, w czym może leżeć problem??w lancii system zapłonu i wtrysku jest podobny(też bosch le jetronic ale unowocześniony nie ma wtrysku rozruchowego i jest jeden czujnik temperatury cieczy , zapłon sterowany digiplexem ale już nowszym ponadto nie ma możliwości regulacji aparatem ręcznie, zastanawiam się nad przełożeniem takiej wiązki kolektora dolotowego czujników i digiplexa z lancii/cromy.Pozdrawiam