To jest widok silnika od strony skrzyni, kola zamachowego. Czujnik znajduje sie w tej dziurce "na godzinie drugiej"
od osi walu korbowego. Obok niej znajduje sie taka srubka, ktora normalnie jest wkrecana z drugiej strony (od komory silnika). Czujnik jest wepchniety od strony komory silnika i przykrecony ta srubka. Mozesz miec problem z wyjeciem. Czesto lubi sie zapiec. Ja i tak musialem sciagac kolo zamachowe wiec moznabylo go wypchnac od tej strony. Jak bedziesz montowal drugi to posmaruj go czyms na przyszlosc
. Ze sprawdzeniem jest roznie . Test polega na sprawdzeniu opornosci, ale czesto jest tak, ze jak jest zimny to bedzie dobrze, a jak goracy to zle. Najlepiej byloby podmienic ten czujnik z jakims pewniakiem. Jak nie masz Trzeciaka, czy Morawskiego i nikt Ci do wieczora nie udzieli info to Ci napisze jakie powinien miec parametry ten czujnik. Teraz nie pamietam i nie mam dostepu do knigi.
Co do wyjmowania aku to nie sadze zeby to mialo jakis wplyw.