Autor Wątek: wymiana linki sprzęgła  (Przeczytany 6811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wymiana linki sprzęgła
« dnia: Listopad 24, 2007, 22:31:17 pm »

Janekzet

  • Gość
jak zdjąć linkę z pedału sprzęgła w CARO PLUS 1,6 GSI , co należy najpierw zdemontować

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2007, 15:11:57 pm »

LODÓWA

  • Gość
w C+ z tego co pamietam trzeba wymontowac zegary(obrotomierz, predkosciomierz itp) i temtędy się dostaniesz do pedału. Jest tam zawleczka lub spinka. Po jej sciagnieciu swobodnie sciagniesz linke.

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 25, 2007, 15:20:14 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
wewnątrz dokładnie tak jak pisze LODÓWA natomiast od dołu auta (z kanału) lub podnosząc lewą sronę na podnośniku musisz odkręcić drugi koniec linki sprzęgła przykręcony do łapy sprzęgła. (o ile dobrze pamietam kakrętka 17 i 10, jeśli nie będą chciały puścić to po prostu dla wygody i szybkości utnij linkę bezpośrednio przed łapą, a końcówkę wkręcić w imadło i w ten sposób odkręć nakrętki)
Zegary ściągniesz wyciągając kratki 3 nawiewów (lewy + dwa środkowe) później musisz wykręcić śruby które kryją się w nawiewach a są widoczne po wyjęciu kratek. DOdatkowo trzeba odkręcić 4 śruby które trzymają czarny plastik wokód zegarów. dwie od wewnętrznej strony daszka wkręcone do góry i drugie dwie bezpośrednio za kierownicą pod okrągłymi zaślepkami. Jak ściągniesz ten czarny plastik pozostają 3 śruby mocujące same zegary, po wyjęciu ich delikatnie odchylasz zegary i wyciągasz linkę prędkościomierza, jest zamontowana na zatrzask. Już widzać linkę sprzęgła głęboko zaraz przy ścianie grodziowej, na wysokości obrotomierza. Montujesz wszystko w odwrotnej kolejności
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 25, 2007, 15:21:57 pm »

LODÓWA

  • Gość
Cytat: "jimo#1921"
17 i 10


17 i 13  :wink:

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 01, 2008, 21:49:07 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A ja linkę wymontowuję bez wyjmowania zegarów ;)

Ważniejszą kwestią jak dla mnie jest zwrócenie uwagi na to dokładnie którędy idzie ta linka, bo ją kiedyś przy łapie silnika nie tak założyłem i wciśnięcie sprzęgła wymagało prawie żeby stanąć na pedale.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 02, 2008, 00:03:48 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
w zwykłym caro jest to jak najbardziej wykonalne, w caro/atu plus stawiam piwo za zrobienie tego bez wyjęcia zegarów!
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2008, 14:01:50 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jimo#1921,  za jedno piwo to sie nie bede z tym bawic, ale jest to wykonalne  :mrgreen:

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2008, 14:15:43 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
G.T. może i jest to wykonalne, ale szybciej zawsze się to zrobi poprzez wyciągnięcie zegarów, tu się chyba zgodzisz?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2008, 14:25:32 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
wyciaganie zegarow w plusie to zabawa nie dla mnie i wybralem opcje ginekologiczna

wymiana linki sprzęgła
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2008, 22:04:19 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Mi to w Kombi bez wyjęcia zegarów zajmuje może z 30 sekund;) Tyle że paluchy mam jak Chopin :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)