wewnątrz dokładnie tak jak pisze LODÓWA natomiast od dołu auta (z kanału) lub podnosząc lewą sronę na podnośniku musisz odkręcić drugi koniec linki sprzęgła przykręcony do łapy sprzęgła. (o ile dobrze pamietam kakrętka 17 i 10, jeśli nie będą chciały puścić to po prostu dla wygody i szybkości utnij linkę bezpośrednio przed łapą, a końcówkę wkręcić w imadło i w ten sposób odkręć nakrętki)
Zegary ściągniesz wyciągając kratki 3 nawiewów (lewy + dwa środkowe) później musisz wykręcić śruby które kryją się w nawiewach a są widoczne po wyjęciu kratek. DOdatkowo trzeba odkręcić 4 śruby które trzymają czarny plastik wokód zegarów. dwie od wewnętrznej strony daszka wkręcone do góry i drugie dwie bezpośrednio za kierownicą pod okrągłymi zaślepkami. Jak ściągniesz ten czarny plastik pozostają 3 śruby mocujące same zegary, po wyjęciu ich delikatnie odchylasz zegary i wyciągasz linkę prędkościomierza, jest zamontowana na zatrzask. Już widzać linkę sprzęgła głęboko zaraz przy ścianie grodziowej, na wysokości obrotomierza. Montujesz wszystko w odwrotnej kolejności