Spoko, pewnie były częsciej w Truckach niż w osobowych ... jednak jak to w FSO, nigdy nic nie było pewne i konkretne.
[ Dodano: 2008-03-20, 17:12 ]
Zrobiłem i wygląda to w moim przypadku inaczej niż piszecie. Może opiszę gdyby ktoś kiedyś chciał zrobić to samo.
Jeżeli chcemy wymienić mieszek lewarka skrzyni w przypadku nagrzewnicy i pokręteł "Calsonic" trzeba zrobić to tak:
1) Wyciągamy radio.
2) Używając małego śrubokręta zdejmujemy ramkę z pokręteł nawiewu i ogrzewania.
3) Używając śrubokręta podważamy zaczepy panela pokręteł i wpychamy cały panel do środka. Nie odpinamy nic z tyłu od pokręteł.
4) Używając dwóch małych śrubokręcików wyciągamy zegarek.
5) Używając dwóch małych śrubokręcików wyciągamy przycisk świateł awaryjnych.
6) Odkręcamy dwa wkręty umiejscowione pod zegarkiem i przyciskiem świateł awaryjnych.
7) Ciągniemy do siebie środek konsolki aby wyskoczył z zatrzasków.
8 ) Odkręcamy mieszek.
9) Nowy mieszek, odwrócony na lewą stronę zakładamy do góry nogami na gałkę.
10) Zaciągamy "spinkę" pod gałką.
11) Odwracamy na prawą stronę, przykręcamy ... i składamy wszystko do kupy.
Aby wymienić żarówkę w panelu "Calsonic" należy tylko : zdjąć pokrętła używając małego śrubokręta, odchylić ramkę panelu, zdjąć element z z przodu panelu z rysunkami do nawiewu i ogrzewania. Wszystkie żarówki są teraz na zewnątrz gotowe do wymiany..