Autor Wątek: Ściąga w prawo  (Przeczytany 2413 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ściąga w prawo
« dnia: Maj 15, 2008, 07:55:09 am »

marspidi

  • Gość
witam
Mam problem ze swoim polonezem plus.
Ostatnio wymieniłem prawy drążek kierownikczy (cały) . Pojechałem na zbieżność , ustawili jak potrzeba.

Jednak przed wymianą jak i po jest ten sam problem auto nie jedzie prosto tylko jak puszcze kierownice zjeżdza w prawo , musze cały czas trzymac kierownice lekko w lewo,

Myslalem że to wina zbieżności ale okazuje sie że nie.
Może całe auto jest przekoszone? :),

proszę o pomoc

pozd

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2008, 08:07:28 am »

alex1916

  • Gość
Ciśnienie w oponach? Jednostronnie nieodpuszczający ręczny? Przekoszone nadwozie? :P

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2008, 09:03:58 am »

kan

  • Gość
Sprawdź czy przypadkiem mocowanie podłużnic nie pęka. To jest częsta przyczyna ściągania jeśli zbieżność jest dobra.

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2008, 09:19:53 am »

tracer

  • Gość
Właśnie, sprawdź mocowanie drążków reakcyjnych. W plusach lubią się wyrywać. Musisz patrzeć na belke pod chłodnicą.

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 15, 2008, 09:40:47 am »

marspidi

  • Gość
zapomniałem , moj ojciec jak nim jeżdził, spawał coś przy drążkach reakcyjnych,
na przeglądzie powiedzieli ze tam gdzie drązki są mocowane do samochodu (bliżej skrzyni) to chyba podłuznica? rozwarstwiło sie,

Sorki za mało fachowe określenia,

czy to może byc przyczyną ściągania?
czy te drązki mozna jakoś regulować, czy można je odkręcić , tak żeby nie stracić zbieżności?

pozd

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 15, 2008, 19:24:44 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "marspidi"
zapomniałem , moj ojciec jak nim jeżdził, spawał coś przy drążkach reakcyjnych,
na przeglądzie powiedzieli ze tam gdzie drązki są mocowane do samochodu (bliżej skrzyni) to chyba podłuznica? rozwarstwiło sie,

czy to może byc przyczyną ściągania?
czy te drązki mozna jakoś regulować, czy można je odkręcić , tak żeby nie stracić zbieżności?

a po co chcesz odkręcać? by jeździć bez nich? :lol:
Można odkręcić przy zwrotnicy, wtedy nie tracisz ustawień zawieszenia.
Jeśli pękła belka przy mocowaniu drążków reakcyjnych to trzeba to pospawać na nowo.
Jeśli rozwarstwiła się podłużnica to też trzeba to wzmocnić i nie dopuścić do powiększenia się pęknięć.
Oczywiście jest to jak najbardziej powód ściągania samochodu.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Ściąga w prawo
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 04, 2008, 14:56:03 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Mój ściągał w lewo pojechałem do serwisu i okazało się że miałem wygięty wahacz.
nie masz hebla w gazie?! To narazie!