Autor Wątek: Końcówki wlewu i dystrybytora LPG za granicą  (Przeczytany 5515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Końcówki wlewu i dystrybytora LPG za granicą
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 21, 2008, 11:37:10 am »

marcij

  • Gość
Nawet do trucka , czy cargo to i tak chyba butle za duze. ale jezdzilem VW transporterem z dwiema instalacjami LPG i CNG i tam te dwie butle w przestrzeni ladunkowej nie przeszkadzaly za bardzo.

Teoretycznie mozna by jezdzic na samym propanie , wtedy zrobilaby sie rakieta , na samym butanie ciezko , bo auto by raczej nie jechalo. Generalnie propan jest bardziej energetyczny , a butan jest "wypalniaczem". W niemczech maja inne proporcje , w ich LPG jest wiecej propanu , co podobno dosc wyraznie czucpod noga po zatankowaniu.

Końcówki wlewu i dystrybytora LPG za granicą
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 21, 2008, 12:10:19 pm »

sztywny13

  • Gość
Cytat: "asdx21"
Wie ktoś może coś na temat CNG? Czy jest takie coś w Polsce? Wiem że jest to głównie metan - można byłoby taki rodzaj paliwa użyć w samochodzie z instalacją LPG???


Proszę tutaj . Metan to CNG  :mrgreen: .