Autor Wątek: nie odpala  (Przeczytany 1942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nie odpala
« dnia: Wrzesień 23, 2008, 20:49:09 pm »

wolas88

  • Gość
dzien po tym jak wrócilem do domu po przejechaniu 140 km silnik nie chcial odpalic, nic zero odzewu z jego strony, troche go pociagalem i tez nic, iskra jest, paliwo dochodzi, zawsze byl palony na gazie, po wstrzyknieciu benzyny do gaznika to samo, cewka Ok, co sie mogło stac, co jeszcze sprawdzic??

nie odpala
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2008, 20:58:40 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
pasek rozrządu strzelił albo przeskoczył.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

nie odpala
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2008, 10:26:02 am »

wolas88

  • Gość
jak strzelil to wiadomo co zrobic  a jak tylko przeskoczyl to wystarczy ustawic tylko zapłon??

nie odpala
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2008, 10:52:52 am »

Offline Adim

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mazda 626 GE 1.8 1994
Nie, trzeba jeszcze ustawić rozrząd, ponieważ otwarcia zaworów nie będą sie pokrywały z położeniami tłoka, tan. nie odpali  :P

A poza tym jak przeskoczył to chyba należy go wymienić. Kiedy ostatni raz wymieniałeś pasek rozrządu??
Moje auta: FSO Polonez 1.5 SLE 1989, FSO Polonez Caro 1.6 GLE 1995, FSO Polonez Caro Plus 1.4 MPi 1997,  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 2001 :)
Aktualnie: Mazda 626 GE 1.8 1994

nie odpala
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 24, 2008, 11:30:33 am »

wolas88

  • Gość
samochód mam od 2 lat, zrobilem nim przez ten czas 20tys, jak go kupywalem to koles powiedzial ze niedawno byl wymieniany.

nie odpala
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 24, 2008, 11:35:10 am »

Offline Adim

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mazda 626 GE 1.8 1994
Ciekawe ile dla niego było to niedawno  :P
Moje auta: FSO Polonez 1.5 SLE 1989, FSO Polonez Caro 1.6 GLE 1995, FSO Polonez Caro Plus 1.4 MPi 1997,  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 2001 :)
Aktualnie: Mazda 626 GE 1.8 1994

nie odpala
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 25, 2008, 17:22:05 pm »

wolas88

  • Gość
pasek jest Ok, wlasnie przed chwila go rozebralem

[ Dodano: 26 Wrz 2008 15:21 ]
Panowie ratujcie bo juz nie mam nerwów, rozrzad OK, cewka OK, moduł OK, aparat zapłonowy tez OK, gdzie jeszcze szukac? jest to polonez 1.6GLE 94r.

nie odpala
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 26, 2008, 18:53:52 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Pasek ok, ale czy nie przeskoczył czasami?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

nie odpala
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 27, 2008, 10:59:50 am »

wolas88

  • Gość
wlasnie o to chodzi ze nie przeskoczyl, jest w bardzo dobrym stanie

nie odpala
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 27, 2008, 15:21:57 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
najprościej to sprawdzić ( czy rozrząd jest dobrze) jeśli nie ruszałeś zapłonu to sprawdż kiedy jest iskra, aparat jest napędany z wałka rozrządu więc jesli porównasz punkt zapłonu ze znakiem na kole pasowym będziesz co nieco wiedział. oczywiście najlepiej sprawdzić zanki na kołach rozrządu, ale tam trzeba troche porozkręcać. a odkręcałes dekiel od zaworów? zobacz potem jak sie otwierają zawory i czy tam wszystko jest w porządku.
skontroluj dla pewności podłaczenie kabli do świec- tj. czy kabel dobrze odpowiada cylindrowi, czy jest dobrze wpięty w kopułkę i sam punkt zapłonu. jeśli iskra będzie w dobrym punkcie- znaczy ~10 st przed GMP to MUSI zaskoczyć, chociażby powinien postrzelać itp nawet jesli rozrząd troche przeskoczył
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r