Autor Wątek: bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...  (Przeczytany 11071 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 21, 2008, 22:14:12 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
radziu powiem Ci tak ja po dzwonie mialem podobnie, wypiolem wtyczke z bezwladnosciowki jak pisal wczesniej matucha#1931,  wsadzilem spinacz aby zamknac obwod i zamotalem tazma izolacyjna, problem jak reka odjol. jutro zrob to samo i daj znac co sie urodzilo....

[ Dodano: 21 Lis 2008 22:16 ]
Cytat: "radziu"
no to jak ten przycisk jest wyłącznikiem bezwładności to musi gdzieś być jeszcze jakiś czujnik lub coś w tym stylu co odcina paliwo
jest on odpowiedzialny za odciecie zasilania pompy paliwa podczas wypadku!!!!!!!!!!!! nic wiecej nie ma!!!!!!!
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 21, 2008, 22:17:05 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
radziu, ten przycisk jest właśnie wyłącznikiem pompy.

mateokrzyku, za ten spinacz oskarżam Cię o druciarstwo :P

[ Dodano: 21 Lis 2008 22:17 ]
No i mateokrzyku, mnie wyścignął więc go tylko powtórzyłem ;)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 21, 2008, 22:18:25 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "matucha#1931"
druciarstwo
ja bym to nazwal prowizorka, za nowy nie dam 80pln a na szrotach nie ma przynajmiej u mnie zebym sobie podmienil :( a jak jest to zapominam kupic :P
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 21, 2008, 22:20:40 pm »

radziu

  • Gość
ja zrobiłem już tak jednego dnia ale nie był to spinacz tylko kabel i też taśmą zrobiłem...no i jednego mi dnia silnik zgasł i nie chciał odpalić więc poszedłem ten kabel wyciągnąć i wsadziłem spowrotem i autko odpaliło...

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 21, 2008, 22:21:58 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Czyli coś nie tak zwierało. Weź tam wsać dwie męskie końcówki zaciśnięte dobrze na przewodzie, żeby to luzów żadnych nie miało. Skoro po włożeniu we włącznik później odpalił, to znaczy się, że coś tam nie przewodziło.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 21, 2008, 22:25:16 pm »

radziu

  • Gość
hmmm...to co najlepiej by było zrobić??? spinaczem czy lutować???

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 21, 2008, 22:30:32 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Lutowanie pewniejsze wg mnie. Możesz sprawdzić ze spinaczem, ale nie będziesz wiedział, czy Ci czasami nie wyskoczy po dziurach.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 21, 2008, 22:31:03 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
lutowac :mrgreen:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 21, 2008, 22:37:11 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
matucha#1931 ubiedles mnie, musialem wyprowadzic psa ale zimno jest -11 stopni :( i dolozyc do pieca :P

radziu sprawdz spinaczem jak bedzie dzialac dobrze to w lape lutownica i zarob na stale
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 21, 2008, 23:04:38 pm »

radziu

  • Gość
byłem teraz właśnie przy aucie...no i pierwsze to wyciągłem wtyczkę z tego czujnika no i auto nie chciało palić no to wsadziłem drucik tak jak pisaliście no i auto odpaliło także narazie zostawię tak jak jest i pojeżdze jakiś czas jak będzie dobrze to zlutuje :D  :D  :D i będe wreszcie mógł jeździć nie myśląc o tym gównie :D  :D  :D także dziękuje jak narazie wam za to :D  :D  :D  a i jeszcze mi został mankament z wycieraczkami

[ Dodano: 28 Lis 2008 21:59 ]
Witam... jak wspomniałem wcześniej że się odezwę to właśnie to robię, z raportem moim co do tego czujnika.
Także muszę powiedzieć że dalej to się dzieje choć już nie tak często...ostatnio zgasiłem samochód na stacji i nie chciał odpalić :evil:  :evil:  :evil: wkurzyłem się, także nie wiem co  mam teraz począć???

[ Dodano: 30 Lis 2008 15:55 ]
Witam... jak wspomniałem wcześniej że się odezwę to właśnie to robię, z raportem moim co do tego czujnika.
Także muszę powiedzieć że dalej to się dzieje choć już nie tak często...ostatnio zgasiłem samochód na stacji i nie chciał odpalić :evil: :evil: :evil: wkurzyłem się, także nie wiem co mam teraz począć???

bezwładnościowy wyłącznik zderzeniowy pompy paliwa ...
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 29, 2008, 11:29:44 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odświerzę nieco temat bo sam ostatnio miałem nieco przygód z tym wyłącznikiem zderzeniowym.

Wymieniałem pompę paliwa bo stara już nie dawała rady lać przelewem. Po wymianie pompy auto niby chodziło na PB ale zdarzało się że gasło bez przyczyny. Odrazu swoje kroki skierowałem pod maskę aby wcisnąć ten wyłącznik bezwładnościowy. Pomogło na chwilę ale potem w trasie auto znowu zaczęło przerywać i to na nowiutkim równutkim asfalcie. Po powrocie do domu załozyłem kontrolkę zasilania paliwa przy wyłączniku (mam założony przełącznik do odłączania pompy przy jeździe na LPG) i w czasie jazdy mogłem obserwować jak mryga sobie ona w sposób niemal całkowicie losowy.

W akcie desperacji wziąłem coś ciężkiego i uderzyłem w ten wyłącznik pod maską kilka razy aby wyskoczył ten grzybek co jest wewnątrz... Wcisnąłem i dla pewności zabieg powtórzyłem kilkukrotnie. Od tamtej pory zrobiłem kilka km i nie zaobserwowałem żadnych mignięć. Podejrzewam że wyłącznik ten z biegiem lat ustawił się w jakiejś dziwnej pozycji że nie za bardzo łączył i dopiero zdecydowane wyłączenie i włączenie pomogło mu zaskoczyć nanowo.

podsumowując sprawę wyłącnzika bezwładnościowego wypadkowego to zanim go wytniecie czy wywalicie warto mu wpier...ć kilka razy aby wyskoczył i zapiął się konkretnie... na cięcie i lutowanie zawsze jeszcze przyjdzie czas.

W sprawie tego że mimo zmostkowania nadal gaśnie to moze być jak wspominano wcześniej coś z przekaxnikiem pompy, bezpieczikiem lub samą pompą... lub jej zasilaniem. Osobiście byłem świadkiem tego jak uszkodził sie kabelek łączący wtyczkę pompy paliwa na zbiorniku z instalacją elektryczną auta. To był jakiś Plus GLI i dekielek pompy paliwa miał gniazdo zasilania pompy a uszkodzeniu uległ kabelek idący do tej wtyczki. Dzieki zdiagnozowaniu tego kabelka kolega uniknął wymiany dobrej pompy paliwa na lepszą ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.