Ten czujnik o którym piszesz, jest tylko do wskaŹnika w kabinie i do uruchamiania dmuchawy na chłodnicy. Czujnik połączony z komputerem ECU jest, tak jak napisałem z tyłu za silnikiem i widać go tylko, jeśli położysz się na silniku. Podpięty jest takim samym wtykiem jak wtryskiwacze. Ze względu na trudny dostęp i konieczność zdjęcia sprężystej zapinki, zdjęcie tej wtyczki jest bardzo trudne. Mi się udało ją niestety uszkodzić, kiedy próbowałem wyrwać na siłę.
Jeśli wytrzymasz do jutra, to podam ci numery końcówek na wtyku ECU do których dochodzi sygnał z tego czujnika. Będziesz mógł omomierzem sprawdzić, czy są sprawne połączenia i czy czujnik reaguje na zmianę temperatury, bez zdejmowania tej piekielnej wtyczki.
U ciebie objawy są takie jakby wskazywał, że silnik jest ciągle zimny.
Darek