Zastanawiam się czy nie warto byłoby zastosować uszczelkę klingielitow? (wykonan? oczywi?cie profesjonalnie). Jak mi padnie (tfu tfu) kolejny raz to spróbuję - może to będzie rozwi?zanie
nie radze bo uszczelka metalowa jest miedzy innymi po to by potem nie trzeba bylo dociagac glowicy, poza tym uszczelka podglowicowa jest wykonana bardzo nowoczesnie. jej okladziny sa ze stali nierdzewnej. Otwory dla cylindrow maja brzegi osloniete pierscieniami ognioodpornymi, ktore zostaja scisniete pomiedzy powierzchniami przylegania glowicy i kadluba. Brzegi otworow w uszczelce podglowicowej, sluz?ce dla przeplywu plynu chlodzacego, sa osloniete elastomerem. W ogolnosci, uszczelka podglowicowa wymaga malego nacisku pomiedzy powierzchniami przylegania glowicy i kadluba. Tego rodzaju uszczelka zostala zastosowana po raz pierwszy w malym silniku benzynowym. Okazala sie jednak bardzo trwala we wszystkich przeprowadzonych probach.
ostatnie zdanie jest ciekawe
wiecej info o tym silniku w moim artku na stronie roverk.pl
http://roverki.pl/article.php?sid=350