a od czego masz przekladnie ta nowa, a od czego stara, ktora z tych ZF nie jest przypadkiem z Argenty lub fiata 132 ?
Może tak być, ze stara jest ze 132/Argenty. Też o tym pomyślałem, że może ZF dla Poloneza nieco zmienił przekładnie tak, aby ten sam wałek pasował do JKC i ZF.
A nie wystarczy Ci opuścić kolumne kierowniczą na śrubach?
Już kombinowałem różne rozwiązania m.in. przesunąć wspornik kolumny. Ma on owalne otwory, ale zakres regulacji jest za mały. W sumie brakuje ok. 15 mm.
[ Dodano: 17 Sie 2010 09:47 ]Sprawa chyba rozwiązana. Dzwoniłem do sklepu. Wałek, który mają do Plusa ma 225 mm, a ten mój ok. 210 mm. Być może w pierwszych Polonezach ze wspomaganiem był krótszy wałek, a potem jak weszła przekładnia JKC zastosowali dłuższy i prawdopodobnie też dostosowali przekładnię ZF do dłuższego wałka.