Autor Wątek: Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok  (Przeczytany 3125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« dnia: Listopad 18, 2009, 11:35:20 am »

Snoopy34

  • Gość
witam mam wielka prozbe wiec zaczne od poczatku zrobiłem remont silnika wyniana pierscieni kapitalny remont głowicy wymiana wszystkich filtrow paskow itp.. cisnienie na cylindrach w pozadku gaznik czysciłem papka paliwa nowa a problemem jest to ze nadal tak jak przed remontem nie ma mocy jak jade po prostej sam to v max 110km/h co moze dolegac mojemu poldkowi na zimnym nie chce na bezynie palic lepiejn zaskoczy na gazie a jak sie jedzie to na biegu 3,4,5 nie da sie go wkrecic powyzej 3500Obr a na 1,2 wkreca sie do 4000 obr :( a na biegu jałowym pieknie wkreca sie do 6900
jak ktos by wiedział co moze dolegac prosze pisac wielkie dzieki pzdr Snoopy34

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 18, 2009, 11:39:50 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
albo gażnik albo elektryka WN niedomaga. aparat i gaznik do sprawdzenia

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 18, 2009, 11:45:06 am »

Snoopy34

  • Gość
myslałem ze to moze byc gaznik ale na LPG zachowuje sie tak samo jak na bezynie wiec gaznich narazie wylkuczyłem zapłon raczej powinien byc ustawiony ok

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 18, 2009, 13:21:19 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Sprawdź wężyk podciśnienia między aparatem zapłonowym, a kolektorem dolotowym, na wszelki wypadek daj nowy. Możesz na próbę przyspieszyć zapłon, przejechać się i zobaczyć czy to coś dało. Możesz mieć wypalone styki w kopułce lub pękniętą kopułkę (nawet jeśli wydaje się że ich nie ma, mogą być mikropęknięcia) sprawdź stan palca w aparacie, styk na palcu musi być czysty, niewypalony. Sprawdź przerwę na świecach, może być za duża. Mogła Ci paść ta gruszka przyśpieszacza zapłonu w aparacie - łatwo sprawdzić, zdejmujesz wężyk z kolektora i dmuchasz, jeżeli daje się dmuchać bez oporu, to membrana poszła się walić.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 18, 2009, 15:05:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jeszcze sprezynki na odwaznikach odsrodkowych sprawdz ,
generalnie zaplon do przejzenia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 19, 2009, 12:24:58 pm »

Snoopy34

  • Gość
sprezynki ok i niby wszystko z tym podcisnieniem ok a co myslicie o tym module zapłonowym??

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 19, 2009, 14:43:05 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
raczej mało prawdopodobny. u mnie zamulaczem był aparat ustawiony prawidłowo na lampie ni cholery nie pozwalał jezdzić. wyprzedz zapłon powinno pomóc :) ogólnie mam takie zdanie ze te silniki lepiej jezdzą na za wczesnym :D moj dopiero jezdził na 30 stopniach :D

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 19, 2009, 15:28:34 pm »

Snoopy34

  • Gość
dzieki za porede jutro z rana bede robił i zobaczymy czy pomoze pzdr

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 19, 2009, 18:16:03 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Snoopy34,  ustaw zapłon na słuch (na rozgrzanym i na benzynie) - najlepsza opcja dla tego silnika. jaką masz przerwę na świecach - nie za dużą? spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach - jak odczujesz poprawę to wg mnie moduł siedzi. niektóre moduły są mocno wrażliwe i nawet nieumiejętne sprawdzanie iskry może je uszkodzić...
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 19, 2009, 19:20:28 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Przerwę spróbuj dać 0,5 lub 0,6. Musi mieć wtedy buta.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 19, 2009, 23:41:38 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Róznica przy regulacji przerwy będzie niewielka i w specyficznych warunkach. Ja stawiam na moduł/kabelek. moduł sprawdza się minutę a oszczędza wiele niepotrzebnych prac.
najprostrzym objawem awarii modułu jest skaczączy, nie równo chodzący obrotomierz. był taki temat już, objawy zbliżone i tam własnie moduł pomogł.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=21874
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2009, 10:55:40 am »

Snoopy34

  • Gość
kolego a moze podpowiesz jak modul sprawdzic ?

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 20, 2009, 14:21:10 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
wymieniając jedynie

Brak Mocy polonez 1,5 1991 rok
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 20, 2009, 14:28:21 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Cytat: "graczol1"
spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach - jak odczujesz poprawę to wg mnie moduł siedzi
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery