Autor Wątek: przewody od wspomagania...  (Przeczytany 3120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przewody od wspomagania...
« dnia: Listopad 28, 2009, 16:45:51 pm »

Grejfrut

  • Gość
rodacy...
wariant A: gdzie w warszawie lub okolicach dostane dłuższe od seryjnych przewody ciśnieniowe od wspomagania??
wariant B: może pompe wspomagania można przykręcić tam gdzie alternator a altka tam gdzie wspomoga??
wariant C: sztukawać przewody jakąś wybitną techniką??
wariant D: może ktoś ma na zbyciu długi cisnieniowy??
pzdr

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 28, 2009, 17:04:34 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
poszukaj sklepu/firmy gdzie sie zajmuja hydraulika jesli znajdziesz odpowidnia firme to dorobia Ci przewody na długosc takie jakie bedziesz chciał, niestety ja nie jestem z wawy wiec nie pomoge Ci szukac...
Powered by Lpg.

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 28, 2009, 17:08:35 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Tu jest fajna firma, ale z Wrocka :roll:

http://air-com.com/oferta.html

Pamiętam, że ktoś z forum Sierry dorabiał węże w Wawie, koszt był niski, tzn. za wąż od turbo do bloku, ciśnieniowy dał 130 zł.
Przy wspomaganiu pewnie będzie podobnie, zależy jaki długi.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 28, 2009, 18:01:57 pm »

Grejfrut

  • Gość
poprostu potrzebuje przewód aby zasilić pompe wspomagania która jest po drugiej stronie silnika.... jak to inni swapowcy rozwiązali??

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 28, 2009, 18:33:11 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
tak samo jak Ty kabinujesz- dorobili dłuzszy przewód :D
Powered by Lpg.

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 28, 2009, 18:34:05 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
na rogu orzechowej i krakowiaków dorabiają takie przewody
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 28, 2009, 18:35:57 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2873
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
a ja mam takie cos pod nosem :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 28, 2009, 22:11:50 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Cytat: "Grejfrut"
poprostu potrzebuje przewód aby zasilić pompe wspomagania która jest po drugiej stronie silnika.... jak to inni swapowcy rozwiązali??


do zasilania pompy jest cisnieniowy czy olejoodporny zwykly?

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 28, 2009, 22:53:25 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
no do zasilania jest zwykły
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 28, 2009, 23:08:17 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
To chyba mozna go przedłużyć łącząc dwa takie jakimś kawałkiem metalowej rurki wewnątrz, ściśnięte opaskami?

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 28, 2009, 23:31:39 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
można tak
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 29, 2009, 12:44:31 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytuj (zaznaczone)
To chyba mozna go przedłużyć łącząc dwa takie jakimś kawałkiem metalowej rurki wewnątrz, ściśnięte opaskami?
potwierdzam słowa Brysiek, da się, ja mam w tej chwili łączone w trzech miejscach  :oops:  ale nic nie cieknie, a do szprycy i tak już wisi miedziana rurka fi6 :twisted: od baku do komory.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 29, 2009, 19:24:33 pm »

Grejfrut

  • Gość
Ha... ja mam ZF wspomaganie... i intrygują mnie koncówka na przekładni...
niestety,po przewodzie nie da się dość który na przekładni jest od pompy a który z przekładni idzie do zbiorniczka. Na przekładni są dwie końcówki na śruby z podkładkami ale co najlepsze to to są dwa różne rozmiary....
może ktoś ma wymiary tej końcówki przewodu ciśnieniowego idącego od pompy do przekładni??

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 29, 2009, 19:57:45 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Odpowiem Ci na odwrót, ten do zbiorniczka to ten który na zamontowanej przekładni jest niżej, łeb śruby 21 albo 22m, nie pamietam dokładnie.

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 29, 2009, 20:06:57 pm »

Grejfrut

  • Gość
ok, skoro ten niżej na przekładni to przekładnia-zbiorniczek to w moim aucie jest wiekszy .... i ma jak mówisz 21 albo 22 to ten wyżej na przekładni jest pompa-przekładnia... tylko jaki nr łba śruby?? jak bedzie łeb śruby  dojdziemy do końcówki i bedziemy w domu .... RODACY możecie to zmierzyć aby mieć 200% pewności??

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 03, 2009, 21:40:17 pm »

Fistasz

  • Gość
cisnieniwy, czyli ten do gory ma leb sruby 19, dzis dokrecalem :) tyle ze w JKC ale ZF ma pomoc te same

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 03, 2009, 22:38:42 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A ZF ma dokladnie takie same bo przewody pasuja.

przewody od wspomagania...
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 03, 2009, 23:05:51 pm »

Grejfrut

  • Gość
aaaaa wypatrzyłem w mądrych książkach i według nicH końcówka przewodu ciśnieniowego na pompie jest inny od ZF i JKC ale przewodzik dorobiłem za dobrą cene i po sprawie