Nakretka i sruba mocujaca ma gwint M12 x 1,25 , czyli drobnozwojowy . Jest to specjana nakretka , szesciokat nakretki jest nietypowy bo pod klucz 22 / nie jak typowo przy M12 , klucz :19 /, grubosc tej nakretki około 20 mm , z jednej strony tej ktora wchodzi w ucho przy alternatorze szesciokat jest stoczony na walec o srednicy otworu w uchu tylnej pokrywy alternatora. Stoczenie na szerokosci około 3 mm .We wsporniku mocowania filtra i alternatora , przykreconym do bloku silnka jest szesciokątne wyciecie , ktore zapobiega obracaniu sie nakretki przy skrecaniu dolnego mocowania alternatora. Łeb sruby typowa :19.
Ja po ostanim zgubieniu tej nakretki dałem dodatkowo pod leb sruby sprezysta /oprócz płaskiej/ podkładke .
Kosztuje 3,20 pln DH "Wanda" Kraków, pytałem w innych sklepach ale nie mieli nigdzie , na szrotach tez problem , Ale zgubienie tej nakretki wybrało mi okrutnie j..a podczas ostatniego powrotu z przyczepa . Zima a przy wlaczonej dmuchawie , swiatłach przyczepy i niezbyt szybkiej jezdzie bo slisko , rozładowałem akumulator bo slaby naciag paska i slizgał sie .Na drugi dzien rano nie zapaliłem .