Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover - zgasł i nie chce żyć
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Rover - zgasł i nie chce żyć (Przeczytany 1842 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
dnia:
Grudzień 29, 2009, 20:34:37 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
Witam
Poldek zgaszony normalnie. Wszystko było ok. I następnego dnia rano już nie chciał zapalić. W nocy było -20. Patrzyłem iskra jest na każdej świecy. Paliwem śmierdzi - czyli dochodzi. Akumulator ładowałem dwa dni. Pomimo, że nowy wolałem doładować bo zmęczył się kręceniem. Rozrusznik chodzi ale autko nawet nie próbuje zaskoczyć.
Czytałem na forum w temacie jak sprawdzać kopułkę, cewkę i przewody i było tam napisane, żeby przyłożyć do plus i dotykać minusem do cewki ... a ja na cewce na dwóch wyjściach mam plus ... czy tak powinno być ?
Proszę o pomoc koledzy
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 29, 2009, 21:33:19 pm »
Piotr
Gość
Też tak miałem ostatnio
poruszałem cewką i pomogło - naszczęście
Wykręć którąś ze świec i zobacz czy jest iskra tak jest najszybciej i najprościej.
Ewentualnie brązowa wtyczka z tyłu głowicy obok kopułki rozepnij przeczyść styki i wepnij.
Zapisane
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 29, 2009, 21:37:02 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
dziś rozkręcałem ... iskra jest na każdej świecy ... nie wiem czy powinna być taka czy inna ale jest ... kupiłem nowe świece jutro założe ale nie wiem czy to coś pomoże bo iskra była
... jak zdejmowałem kabel z cewki to była tam kropla oleju ...
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:06:36 pm »
AndrewS#100
Klubowicz
Wiadomości: 973
Płeć:
FSO 125p 1.4 16V MPI
hmm moze za slaba jest ta iskra, zanies cewke do domu i wysusz, albo podmien, byc moze sie cos z nia stalo, rozszczelnila sie
, choc to czesciej zdaza sie w roverach niz poldoroverach, bo tam cewki sa nisko
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:10:33 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
a czy cewka na sobie powinna mieć na dwóch wyjściach plus ?
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:19:49 pm »
AndrewS#100
Klubowicz
Wiadomości: 973
Płeć:
FSO 125p 1.4 16V MPI
hmm nie pamietam, ale moze tak byc, ze cyklicznie komp podaje mase, wiec gdy tej masy nie poda, to po obu stronach bedzie plus, cewka to przeciez kawal zwinietego przewodu
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:32:50 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
a jeśli szlak by trafił czujnik położenia wału albo kompa to by chyba wogóle nie było iskry ? czy się mylę ?
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:40:24 pm »
AndrewS#100
Klubowicz
Wiadomości: 973
Płeć:
FSO 125p 1.4 16V MPI
no wlasnie tez tak mysle, ale czujnik PWK to taki badziew, ze roznie to moze byc, moze daje sygnal ale nie wtedy kiedy trzeba :roll:
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350
Rover - zgasł i nie chce żyć
«
Odpowiedź #8 dnia:
Grudzień 29, 2009, 22:43:44 pm »
Szakal#
Sympatyk
Wiadomości: 1669
Płeć:
Audi A6 4.2 V8 40V
tylko liczę że znowu się nie roz...sypał ... bo wymieniałem go dwa lata temu bo autko gasło jak wracałem z wakacji ... i potem już było ok
[
Dodano
: 30 Gru 2009 13:48
]
zmieniłem świece i kupiłem jeszcze kable ... po dłuższym kręceniu (jakieś 20 sekund) i po wciśnięciu pedału gazu zaskoczył ... trzymał z minutę obroty około 3000 i potem mu spadły na jakieś 800 ... chyba coś musiało być z paliwem bo na początku za autkiem też kłęby dymu ... zobaczymy jak będzie jutro ... zalałem nową wachę ...
Pozdrawiam
[
Dodano
: 04 Sty 2010 09:30
]
Na razie wszystko OK :D Czyli chyba po problemie :D
Zapisane
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
SILNIKI
»
Silnik Rover'a
»
Rover - zgasł i nie chce żyć