Wiązka silnika rovera jest tylko pod maską i nie wchodzi pod deskę.
jak się wyjmuje silnik z dawcy to wystarczy tylko odpiąc wiązkę (2 wtyczki koło filtra powietrza) większośc rzeczy w tych kostkach jest.
czujnik temp. płynu jest oddzielnie
zasilanie cewki, nie wiem jak w GSI, zostaje, a jeśli nie ma go w czystej postaci to zrobić po prostu + po stacyjce. sygnałowy wychodzi z roverowej wiązki.
dalej pompa paliwa-też wychodzi z wiązki silnika-dla uproszczenia montażu ten kabel ,poprzez bezpiecznik, podłaczyć bezpośrednio do pompy, omijając instalacje samochodu.
Ważną rzecza jest głowne zasilanie- trzeba poprowadzić grubawy kabel pomiedzy akumulatorem a głownym przewodem zasilającym w wiązce rovera. To wszystko połaczyć z przewodem idącym na zasilenie reszty samochodu. dodatkowo, a własciwie
obowiązkowo kabel alternator-akumulator.
Oczywiście kabel do rozrusznika (głowny) wyciągnąc z 1.4, bo akumulator po przeciwnej stronie będzie.
wszystkie inne bajery jak czujnik ciśnienia oleju, kontrolka ładowania są w opisywanej roverowej kostce na końcu wiązki.