Mi ktoś oderwał jeden przewód od gruszki i nie wiem, teraz gdzie go szukać, ani jak podłączyć ponownie, pomoże ktoś "na szybko", bo jazda bez rozdzielacza nawiewu to troszkę dzika rzecz;>
Wcale nie słychać, żeby jakiekolwiek ciśnienie było...
EDIT:
Już zrobione!
Dolny przewód ciśnieniowy od kuli zgaduli podłączamy przy użyciu przewodu (może być taki sam jak paliwowy) w miejsce pod filtrem powietrza, do otworu pierwszego od kabiny.
Ot i cała zagadka.
Dalej:
Klapka w puszce z wentylatorem obsługuje napływ powietrza Z ZEWNĄTRZ. Zamyka się ją przyciskiem cyrkulacji (tym na środku, z pomarańczową lampką).
Następnie:
Sterowanie nagrzewnicą jest na lince, która ma zatrzask do puszki ogrzewania, ale lubi z niego spadać, przez co do końca się nie otwiera i leci takie mocno-średnie powietrze pomimo 90* "na piecu". (zdj, post niżej).
Następnie- jeżeli nie grzeje jak należy- należy zwrócić uwagę, że nagrzewnica jest dosyć wysoko a mimo to gorący płyn chłodniczy do niej wlatuje jakoś strasznie opornie. Jak zbiorniczek wyrównawczy jest zalany do poziomu MAX- nie ma problemów z grzaniem, ale jeżeli w zbiorniczku zacznie brakować wody, to pierwsze co przestnie spełniać swoją funkcję to nagrzewnica.
Pękające zbiorniczki to plaga zimowa, a nóweczka kosztuje 30zł...
I po ostatnie:
Jak "na gwałt" potrzebujesz informacji to znaczy, że dostaniesz ją dopiero jak nie będzie Ci potrzebna.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że komuś pomogę.
ukil91.