Koledzy piszę od początku że były robione mapy do LPG ... ja byłem tylko pasażerem 
czyli ktos ci silnik rozwalil ,to mm nadzieje,ze ktos ci naprawi ,
takie redukje to redukuja glownie liczbe panewek na wale,wiec podchodzilbym do sprawy rowniez od dolu,
nie zmienia to faktu,ze o 8000rpm raczej mowy nie bylo ,bo musialbys miec ECU bez odciecia ,
odciecie jest przy 7200rpm ,wiec po tej redukcji to ci gosc silnik na odciecie wkrecil,a wlasciwie to wal napedowy ci silnik na takie obroty wprowadzil,
nic dziwnego,ze sie cos rozpi...
Zastanawia mnie po jakiego grzyba redukowałeś na III przy 160 km/h...
I mnie również...
Takie redukcje to można na 3,7 uskuteczniać, a nie na 4,3. :D
rowniez nie ma sensu ,bo zadnego efektu nie bedzie ,a nawet moze sie tak samo skonczyc,bo silnik bedzie juz na 7000rpm