Autor Wątek: LEWE OBROTY i DŁAWIENIE 1.8 K16 w Poldku  (Przeczytany 12645 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: LEWE OBROTY i DŁAWIENIE 1.8 K16 w Poldku
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 05, 2011, 13:42:12 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Koledzy piszę od początku że były robione mapy do LPG ... ja byłem tylko pasażerem :)
czyli ktos ci silnik rozwalil ,to mm nadzieje,ze ktos ci naprawi ,
takie redukje to redukuja glownie liczbe panewek na wale,wiec podchodzilbym do sprawy rowniez od dolu,
nie zmienia to faktu,ze o 8000rpm raczej mowy nie bylo ,bo musialbys miec ECU bez odciecia ,
odciecie jest przy 7200rpm ,wiec po tej redukcji to ci gosc silnik na odciecie wkrecil,a wlasciwie to wal napedowy ci silnik na takie obroty wprowadzil,
nic dziwnego,ze sie cos rozpi...


Zastanawia mnie po jakiego grzyba redukowałeś na III przy 160 km/h...

I mnie również...
Takie redukcje to można na 3,7 uskuteczniać, a nie na 4,3. :D
rowniez nie ma sensu  ,bo zadnego efektu nie bedzie ,a nawet moze sie tak samo skonczyc,bo silnik bedzie juz na 7000rpm


« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2011, 13:47:21 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LEWE OBROTY i DŁAWIENIE 1.8 K16 w Poldku
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 05, 2011, 14:11:47 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6762
  • Płeć: Mężczyzna
8KRPM to nic wielkiego dla tego silnika ( to sie potrafi kręcić do 10430RPM bez kolizji na serii

7000rpm to jest granica wydolności hydropopychaczy, po jej przekroczeniu już nie wiadomo czy nadążą czy nie. Dlatego Honda w swoich szlifierkach stosuje tylko popychacze mechaniczne, a poza tym żaden inżynier nie byłby na tyle głupi żeby do silnika który ma się kręcić 7000rpm max, wkładać sprężyny zaworowe na 10000rpm bo była by to tylko bezsensowna strata mocy i zwiększenie zużycia paliwa.

10 000 rpm to się kręcił silnik w MG Metro 6R4 który był projektowany na ponad 12 000rpm ale i tak odcinali go często na 10 000 - 11 000rpm żeby auto dojechało do mety ,a nie rozstrzelało widzów.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2011, 14:15:59 pm wysłana przez BXMaster »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E