Remont silnika, porządny, to na pewno:
1. szlif wału + panewki korbowe i główne,
2. szlif cylindrów + pierścienie i tłoki nadwymiarowe,
3. uszczelki - pod miskę olejową, pod dekiel, wszystkie simeringi z przodu i z tyłu silnika,
4. panewki wałka rozrządu,
5. weryfikacja i ewentualna wymiana lasek popychaczy i szklanek,
6. weryfikacjai ewentualna regeneracja alternaora, aparatu zapłonowego, pompy wody, pompy olejowej, gaźnika/wtrysku - wszystkie te elementy można nabyćnowe (np. alternator, pompa oleju, aparat zapł., itd.),
7. wymiana świec, oleju, płynu chłodzącego, filtra paliwa i powietrza, kabli wysokiego napięcia, weryfikacja sanu modułu zapłonowego i ew. wymiana.
8. a zapomniałbym o głowicy, czyli planowanie+uszczelka, kontrola szczelności zaworów, można siępokusić o poprawienie fabryki.
To chyba wsio co trza zrobić, aha.....no i spokojnie docierać po złożeniu (niekoniecznie tak jak Młody :mrgreen: ).