Autor Wątek: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?  (Przeczytany 16004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 23, 2011, 14:00:19 pm »

kodzik

  • Gość
Dla mnie wariant 2 z pierwszego postu i maskę tak jak ma kolega fazi.

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 23, 2011, 16:57:04 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Dla mnie wariant 2 z pierwszego postu i maskę tak jak ma kolega fazi.

już o Tuningu maski wcześniej ankietę prowadziłem i w końcu kupiłem jedną ze szrotu i coś tam wyskrobie czasami

Jeśli miałbym zrobić którykolwiek face-lifting to w całości za raz z klapą

Czyli taki cały COVER
tu moje foto tej klapy dłubanej
Foto trochę nieaktualne, dziś wygląda już lepiej
 




jeszcze ładna siateczka w środku i odprowadzenia wody przewodem elastycznym wprowadzonym do ramienia wzmocnienia klapy do przodu - spust z przodu na nosek

do tego mam takiego samego air-grabera na środek




lub jakaś schludniejsza, przedłużona wersja tej czarnej atrapy na masce

Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 23, 2011, 20:02:03 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Wg mnie te ostatnie wersje sa na prawde fajne tylko nie rob "zaluzji" na lampy bo ja w przyszlosci chcialem cos takiego zmotac :P :D
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak"

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 23, 2011, 20:21:22 pm »

Offline Gabriel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 185
  • Płeć: Mężczyzna
To co zrobiles z maska wyglada bardzo ciekawie, z kad wziales te kratki? :)

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 23, 2011, 22:35:17 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Kratki zrobiłem sam przy użyciu 2 kawałków (plastrów) blachy 1.0 i przy pomocy szlifierki dwóch klocków płaskich podłużnych drewnianych i imadła  :d







Całość wygląda lepiej. Nie mam aktualnych foto ale jak coś będę miał to zapodam  :-)

JEDNA WIELKA WIEŚ to co pokazuje - niektórzy tak mówią

Ale dopiero taki projekt w całości ukończony na 6+ rzutuje na piorunujący efekt końcowy - CAŁOKSZTAŁT

i do puki nie jest skończone nigdy się nie wie jak będzie całość wyglądać - a może nie będzie takiej wsi jaką z początku zalatuje  :-)

mam zawsze przecież stock part odłożone, które zawsze mogę założyć i zmienić jak coś mi się nie spodoba - i wrócić do oryginału  :P
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 24, 2011, 12:06:01 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Podoba mi się to wszystko, bo wreszcie ktoś robi prawdziwą wersję "custom" Poloneza, a nie ogranicza się do wymieniania różnych części na takie z innego okresu produkcyjnego.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 24, 2011, 12:40:29 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6690
  • Płeć: Mężczyzna
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 24, 2011, 13:15:37 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
no trochę inne kratki te co mam niż te na astonie

taka zwykła kratka w starych fabrykach to metalowa kratka kominowa by się nadała

a mi chodziło bardziej o coś takiego 


 
 ]:->





niby nic ale jakieś tam właściwości aerodynamiczne ma bo przy większych prędkościach może zdeczka tam opór powietrza dociskać klapę w dół  <lol2> <lol2> <lol2>

ale raczej w polonezie i takim topornym przodem (mało-opływowym) to bardziej efekt wizualny niż jakiś aero  :d
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2011, 13:18:41 pm wysłana przez El-Portero2 »
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 24, 2011, 14:03:09 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6690
  • Płeć: Mężczyzna
Tymi wlotami będzie uciekać gorące powietrze spod maski i tylko po to się je instaluje, żeby poprawić chłodzenie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 29, 2011, 15:03:53 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
jeszcze godzina do fajrantu  :d

tak z nudów








...ale gdyby szef sie dowiedział co ja tworze   :d
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 29, 2011, 15:47:00 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Pierwszy to mi Austina Allegro przypomina...
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: TUNING - Borewicz Face-lifting (nie przejściówka) wg. was - robić czy nie?
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 30, 2011, 12:25:05 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Środkowy jest bardzo fajny  <ok>
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak"

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D