Autor Wątek: Słaba iskra.  (Przeczytany 3192 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Słaba iskra.
« dnia: Październik 26, 2011, 20:29:22 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
nowa cewka, nowy moduł, kopułka bez skazy, świece NGK V- line o przebiegu 2000 km. iskra na cewce przeskakuje 5-6 cm- jest fioletowa, natomiast na świecy ledwo  pomarańczowa. palec aparatu bez opornika, przewody SENTECH, nie kopiące, nie iskrzące w ciemnościach. przewód moduł- cewka 2,3 kilooma, przewody aparat- świece- w granicach 3- 5 kiloomów. objawy: nierówna praca- przy zwiększaniu obrotów strzela w gaźnik. świeca na pierwszym cylindrze mokra. ciśnienie w cylindrach po 12 kg/cm. silnik Fiat DOHC 1600 "kwadrat". im silnik cieplejszy tym gorzej pracuje. gdzie szukać przyczyny?
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 20:31:19 pm wysłana przez wrb »
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2011, 23:57:00 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
szczotka węglowa w kopułce w porządku? Dobra ciepłota świec?
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2011, 00:01:53 am »

kazko kk

  • Gość
A jak z ustawieniem zapłonu może jest opóźniony?

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2011, 00:12:17 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
wsadziłem świece od OHV NGK V-line. elektroda w kopułce dobra, nie ma oznak zużycia. gdyby zapłon był w niewłaściwym momencie to miałbym problem z rozruchem, zapalił rano z półobrotu.
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2011, 00:14:37 am wysłana przez wrb »
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2011, 00:16:36 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Podmień kable WN i zobacz co będzie, albo chociaż kabel cewka-kopułka. I przerwę na świecach na 0,6-0,7mm
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2011, 00:45:05 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Podparte zawory ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 27, 2011, 01:06:56 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
zawory? - ciśnienie po 12 na każdym cylindrze.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2011, 01:08:02 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
jakich świec użyć bo wydaje mi się że te mają złą ciepłotę.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 27, 2011, 01:18:15 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A może za małą przerwę ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 27, 2011, 08:06:29 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2288
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
wrb zadzwoń do Bartka Świrka on ma taki sam motor może coś podpowie. Jedyne co ja mogę powiedzieć  to zobacz czy te ngk nie mają wbudowanego rezystora czyli mają oznaczenie R np bp6R - gdzie r oznacza rezystor.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 27, 2011, 09:28:37 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
a co zrobic by zawory nie byly podparte?
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 27, 2011, 20:07:21 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
sprawa rozwiązana. sprawdziłem izolację przewodów WN- wszystko w porządku, mają 6 lat i są ok. zmieniłem moduł zapłonowy wraz z cewką, posprawdzałem po raz setny wszystko- dalej kiszka. przestawiłem przewody 2 z 3 cylindrem- źle! wróciłem do poprzedniego ustawienia. zamieniłem 1 z 4 i nagle wszystko działa znakomicie! cały czas byłem przekonany że pierwszy cylinder to ten od strony wentylatora. okazało się że tak nie jest i po kłopocie.
Łukasz - I-Love-Fso-. trzeba wyregulować zaworu- ustawić właściwe odstępy.
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2011, 20:10:02 pm wysłana przez wrb »
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 27, 2011, 20:09:13 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4130
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
No ładnie... <mysli> A 2 z 3 nie miałeś zamienione?
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 27, 2011, 20:10:35 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
nie, te były wsadzone dobrze.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 30, 2011, 22:11:25 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Ja z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że SENTECH przy ohv to padło :(

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 30, 2011, 23:04:43 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2627
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Roofi, może Sentech padło przy Twoim OHV, przy mojej nie padło tylko żyje, przeżyło już 6 lat przy OHV a teraz trafiło do DOHC. kiedyś już pisałem, przewody trzeba utrzymywać w czystości i nie załamywać., wtedy długo będą sprawne.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 31, 2011, 16:50:37 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1907
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
W sumie też z przypadku korzystam z Sentecha i na razie odpukać nie narzekam. Może trafiłem zestaw 1 na 1000 :d

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 31, 2011, 17:09:21 pm »

kazko kk

  • Gość
Ja w OHV ma. Janmory już rok i nie narzekam (odpukać). :)

Odp: Słaba iskra.
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 31, 2011, 17:19:41 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 601
    • Coupé Plus
W warsztacie zawsze zakładamy sentecha bo niby jest najlepszy do gazu, jeszcze nikt nam nie wrócił  z reklamacją, za to jak gość przywiózł swoje kable do hundaja z niby oryginalną nalepka to wrócił po miesiącu, pojawiło się wypadanie zapłonów gaśnięcie na zimnym, szarpanie, może do poldka się nie nadaje- nie wiem nawet nie wiem co sam mam bo nie ruszałem ich, możliwe że są od nowości, ale jak będę wymieniał to tylko sentech, acha części bierzemy z foty i intercarsu być może że w waszych sklepach z częściami do Poldków są jakieś stare, ale gdzie przewód ma lepiej na półce w temp. pokojowej zawsze, czy pod maską gdzie w zimę jest na minusie a już po paru minutach +100 stopni? może się nie znam ale jakiej by firmy kable nie były to byle nie typowo chińskie o dziwnych nazwach
« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2011, 17:25:10 pm wysłana przez qziok »