Autor Wątek: Polonez Kombi - prawie turbo  (Przeczytany 12274 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 10, 2013, 09:21:50 am »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
immo w Kappie jest w kluczyku i silnik (ten 5cyl) nie odpala nawet na gazie ,wiec odcina zaplon
To zapodam oddzielny kabel ew. na cewkę omijając kompa.
Ogólnie to mam wiązkę z całej Kappy, łącznie ze stacyjką, kluczykami, kompem, ale ch. wie gdzie to podłączać. W kompie jest tylko jedno wejście do immo, przy stacyjce wychodzą za to 2 kable. Po drodze jeszcze z tego co wiem jakieś anteny pod fotelem, jakieś lampeczki i inne gówna, więc stwierdziłem, że sobie to daruje.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 10, 2013, 09:45:16 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Coś mi się wydaje, że to nie będzie tak działać jak myślisz. Zdjęcie immo to nie jakiś straszny koszt, a problem od razu z głowy.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 10, 2013, 20:54:44 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Innym dobrym sposobem na immo jest owinąc taśmą kluczyk do cewki od immo i schować to gdzieś pod spodem i jest spokój.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 10, 2013, 21:39:06 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Eee. Już postanowione, że immo będzie zdjęte.
Obmyślam jak uspawać kolektor wydechowy i w tym wszystkim chyba zaraz wystawie swapa na allegro. ;-|
Może to przez to, że niedziela dzisiaj jest. <co>
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 11, 2013, 08:23:18 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Innym dobrym sposobem na immo jest owinąc taśmą kluczyk do cewki od immo i schować to gdzieś pod spodem i jest spokój.
Jednak musisz zamontować wtedy wszystkie potrzebne do jego działania elementy i muszą być sprawne, to czy będzie on używany, czy nie to sprawa mało ważna.
Tak zdejmujesz zupełnie, oszczędzasz czas, problemy, miejsce...
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Kombi - prawie turbo
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 05, 2013, 19:54:19 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Trochę mi się gruba budowlanka zaczęła w domu i mnie przycisnęło z kasą i czasem. Tyle tylko co doszedł kolektor ssący i skrzynia biegów, które to może w weekend zamontuje przy silniku.
Co do immo, to znalazłem takie coś:
http://www.autotronika.pl/pl/katalog/emulatory-immobilizerow-wylaczenie-immo-off/emulator-immo-fiat/emulator-immo-fiat.html

Miał ktoś z tym do czynienia? Taką pierdółkę zamontowałbym myślę nawet sam. Chodzi o to, żebym zbytnio nie musiał kompa pocztami wysyłać i odsyłać.
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż