Autor Wątek: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD  (Przeczytany 27231 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 18, 2012, 20:38:33 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
Dobra zakupiłem dzisiaj silnik i całą resztę lecz potrzebuje info co to jest na zdjęciach i gdzie to podłączyć :D

Chodzi mi o te dwa chyba czujniki i ten taki dziubek :D co tam trzeba podłączyć i skąd
Co to za kabelki małe są przykręcone do pompy

Tutaj alternator ma 4 kable ...

Do czego to podłączyć

Roszrusznik ma cztery przewody jeden gruby i dwa cienkie do czego?
Oraz Posiadam silnik z sondą lambda czy muszę ją podłączyć? Nie posiadam kompa przecież więc jak to podłączyć jeśli musze
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2012, 20:46:05 pm wysłana przez luka92 »
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:33:39 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pierwsze to spust wody z filtra paliwa- jest to śrubka, którą się ją spuszcza. Można założyć kawałek węzyka na ten koniec, by nie lała się ropa na wąz od wody przy spuszczaniu.
obok dwa czujniki temperatuy płynu jednen normalny na wskaźnik- pdłaczasz istniejący kabelek i działa(ten czarny) obok czujnik na kontrolkę ( w okrągłych zegarach w caro jest koło wskazówki temp. taka czerwona lampka sygnalizująca przegrzany silnik-to własnie to)

te kabelki są właśnie od zaworu paliwa i jego tam widzimy- podłaczyć do plusa po stacyjce.
 zobacz które to kable przy alternatorze. po kostkach sobie można wróżyć

z rozrusznika jeden bardzo gruby-wiadoma plusowa klema. dwa cienkie-elektromagnes jeden do stacyjki, drugi to przekażnika świec żarowych ( aje sygnał rozrusznik świecom, by przestały się grzać)

Aha, przy montażu zwróć szczególną uwagę na wyjście wody z silnika. celuje ono w przekładnie kierowniczą i ociera się tam. Bardzo łatwo jest się tamu wężowi przedziurawić przez to. Polecam skrócenie lekkie króćca wychodzącego, by ożna było odsunąć wąż oraz usunięcie ostrych elementów z fartucha by nie przecieło nic. Przy okazji obowiązkowo wymienić termostat, bo potem niewygodnie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2012, 23:37:16 pm wysłana przez Zoltan#1930 »
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:48:35 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
spoko spoko to w weekend zrobię dokładniejsze foto altka, a jeszcze jak z tą sondą lambda muszę ją podłączać czy nie? I jeszcze odnośnie tych kabli zaworu paliwa to oba podłączyć do plusa w stacyjce? W sensie moja ciekawość się włącza dlaczego tam są dwa skoro oba do plusa?
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 23, 2012, 22:16:22 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
W gaźniku jest zawór odcinający biegu jałowego pierwszego przelotu czy jakoś tak :D za mondra ta nazwa dla mnie, ale nie o to chodzi, jakie zadanie ma ten zawór? Czy nie działa na podobnej zasadzie jak odcięcie paliwa w dieslu? Jeśli tak to czy nie mogę podłączyć odcięcia paliwa na pompie w ten właśnie kabel?
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 23, 2012, 23:35:56 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
tak
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 24, 2012, 20:15:27 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
I już chyba ostatnie pytanie z serii ... przed majowym weekendem i swapem.
Czy podłączenie skrzyni z silnikiem i rozrusznik skrzynia ma takie same śruby jak w OHV, chodzi mi o to że nie mam śrub do podłączenia skrzyni z silnikiem i rozrusznikiem i chce wiedzieć czy jak odkręcę ze swojego OHV śruby to czy podpasują one do diesla? Czy muszę kupować specjalne ... jeśli są inne to czy ktoś zna rozmiary itp tych śrub?

No i jeszcze mała rzecz co to jest? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed3e8c31448ea428.html i gdzie to powinno być podłączone?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2012, 00:41:27 am wysłana przez luka92 »
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:07:04 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Ten ucięty wężyk co idzie do głowicy łączysz trójnikiem między zbiorniczkiem a chłodnicą, jest to jakieś odpowietrzenie głowicy.

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:12:28 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
aha spoko dzięki :) to pozostała tylko sprawa śrub do mocowania skrzyni do silnika ale pewnie będę musiał sprawdzić na własnej skórze :). A powiedz mi jeszcze jakie wymiary ma ten trójnik co idzie przy pompie wtryskowej? 40x...x40? Ten co idzie do filtra oleju i idzie przez niego borygo?
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:21:16 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
aha spoko dzięki :) to pozostała tylko sprawa śrub do mocowania skrzyni do silnika ale pewnie będę musiał sprawdzić na własnej skórze :). A powiedz mi jeszcze jakie wymiary ma ten trójnik co idzie przy pompie wtryskowej? 40x...x40? Ten co idzie do filtra oleju i idzie przez niego borygo?
Chodzi Ci o ten trójnik co idzie do chodniczki oleju (tam gdzie jest przykręcony filtr oleju)?
Ten od głowicy to jest fi 8, też zapomniałem go wziąć z sinikiem i potem ciężko go było dostać ( tylko allegro pomogło ).

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:26:48 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
no tak chodzi mi o ten w który rozdziela się na chłodnicę, termostat i tak do tej chłodniczki filtra oleju .... czyli mówisz że to jest przewód fi8 w sensie mam szukać 40x8x40 :D kurde będzie chyba cieżko :D ale coś się wykombinuje
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:31:50 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Nie fi 8 to ten co wcześniej pytałeś łączy on ten przewód co masz na zdjęciu ucięty zbiorniczek wyrównawczy i chłodnicę. Tamten co idzie do chłodniczki oleju muszę zmierzyć, podam Ci wymiary jutro.

Odp: SWAP 1.6 Gli > 1.9 GLD
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:38:24 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
okej :) dzięki :) spoko rozumiem, w takim razie czekam na info :)
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)