Autor Wątek: Gaźnik weber ADF 34 od 2.0 dohc w 1,5 ohv spostrzenia i pytanie  (Przeczytany 1865 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Gaźnik weber ADF 34 od 2.0 dohc w 1,5 ohv spostrzenia i pytanie
« dnia: Listopad 22, 2012, 21:29:08 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Niedawno sprawdzając gaźniki z kolegą marianem_150290 odkryliśmy następującą rzecz:
- po założeniu 6 zwykłych polonezowskich (w tym jeden nowy) gaźników w mniejszym lub większym stopniu przy ostrym dodaniu gazu następuje chwilowe przydławienie silnika i dopiero wkręcanie na obroty i moc taka sobie,
- po założeniu gaźnika polonezowskiego z dyszą podającą paliwo do gardzieli od tarpana (czyli zamiast 50 założona 70) trochę lepsza reakcja na gaz i szybsze wkręcanie na obroty,
- po założeniu gaźnika Weber adf 34 od 2.0 dohc silnik wkręca sie na obroty lepiej jak GSI a silnik ciągnie o wiele lepiej w całym zakresie obrotów i ma natychmiastową  reakcje na dodanie gazu.
 
I tu moje pytanie czy polskie gaźniki są jakoś wadliwie skonstruowane że silnik jest na nich zdławiony?? Czy po prostu na tych gaźnikach jest obcięta dawka paliwa i przez silnik jest słaby i nie chętny na wkręcanie??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Gaźnik weber ADF 34 od 2.0 dohc w 1,5 ohv spostrzenia i pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 22, 2012, 22:03:09 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
gaźniki polonezowskie były przez fabrykę dość mocno zubożone spowodu duzego spalania... w ohv jest to odczuwalne a w dohc jeszcze bardziej....
należało by sprawdzić gaźnik z fiata 125p ale jeszcze na licencji włoskiej bo z tego co wiadomo mi nie wystepowało u nich dziury
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2012, 23:51:40 pm wysłana przez Hagar »
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Gaźnik weber ADF 34 od 2.0 dohc w 1,5 ohv spostrzenia i pytanie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 23, 2012, 00:00:59 am »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
była jakaś partia gaźników ze źle wywierconymi otworami przejściowymi. powodowało to właśnie brak przejścia. dysze 50 lub 70 to dysze biegu jałowego. z pracą pod obciążeniem nie mają nic wspólnego. nie od nich zależy czy silnik ma moc czy nie.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.