Autor Wątek: Sztywność przediej maski.  (Przeczytany 4878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Sztywność przediej maski.
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 28, 2013, 10:12:48 am »

piciek

  • Gość
W latach 97-98 huta Sedzimirow przyslala do FSO partie zasiarczonej blachy. Jak myslicie, czy ten fakt mogl wplynac na lewa partie elementow blacharskich?

Odp: Sztywność przediej maski.
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 28, 2013, 10:17:17 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W 94r niby też była partia takich blach.

Miałem maskę z 94r, z wyciętymi wzmocnieniami, a konkretnie wycialem tego "X" calego i nie miała tendencji do falowania.

Tak jak pisałem wcześniej, mój jak wróci na drogi to montuję mu zapinki jak w rajdówkach i nie będę się martwił o to czy mi się maska otworzy na szybe czy nie :P

Takie jak tutaj :)
http://moto.allegro.pl/zapinki-maski-aerocatch-type-aero-catch-style-jdm-i2937620019.html
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Sztywność przediej maski.
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 01, 2013, 11:38:21 am »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
to są dobrej jakości zapinki - ja wyciąłem wszystkie poprzeczne wzmocnienia z pod klapy zostały tylko wzmocnienia na krawędziach i też taką zapinkę będę montował
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER