Autor Wątek: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.  (Przeczytany 11506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 06, 2013, 07:56:40 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Ja w swoim Roverku 1.6 16V miałem ten:
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-0-10-bar-i3053498940.html
Najpierw chodził na kompie od 1.4 i wtryskach z Calibry
potem na kompie od 1.6 i wtryskach od 1.6 ...
Pompa paliwa u mnie była Walbro ... Ciśnienie od 3.0 do 3.5 i dawał radę nic się z nim nie działo ...
Nie wiem jak on by się sprawował po kilku latach ale tyle co zrobiłem to dawał radę i nie narzekałem na niego ...
Jedyne uwagi to, że trzeba lekko przerobić połączenie listwy wtryskowej z tym adapterem co oni dają ( ten taki krociec) ... bo jest na inną średnicę listwy ...
Ja dałem większy oring tam i jakoś było ... ale najpierw za pierwszym razem na fabrycznym oringu to o mało co nie spaliłem polda, bo mi na parkingu zaczęła benzyna spod tego lecieć po silniku ...

Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 08, 2013, 19:24:18 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ja mam taki za 110 z ostatniego linka i daje radę już ponad rok, kolega ma taki sam w Scupe turbo dwa lata i też nie narzeka.
I wcale nie trzeba wywalać ori. żeby go wpiąć, jeżeli podnosimy ciśnienie.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 08, 2013, 23:17:52 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
http://moto.allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-uniwersalny-0-10-bar-i3053498940.html

mam taki,
jeszcze nigdzie nie zamontowalem,ale nie moglem sie powstrzymac przed rozkreceniem na czesci,
tak prosty w budowie ,ze nie ma mozliwosci nie dzialac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 10, 2013, 22:29:27 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Też mam taki. Działać działa ale mam wrażenie że nie działa do końca tak jak potrzeba. Tak jakby ciśnienie paliwa nie było współbierzne ze zmianami podciśnienia. Normalny regulator działa tak że zachowuje stałą wartość ciśnienia względem ciśnienia panującego w kolektorze ssącym. Innymi słowy jeśli mamy 3barowy regulator to ciśnienie na manometrze pokazującym względem powietrza atmosferycznego pokazuje jakieś 2,5 bara. Dopiero po dodaniu max gazu robi się 3 bary.

W tym uniwersalnym regulatorze nie zaobserwowałem reakcji na zmiany podciśnienia. Wewnątrz każdego regulatora jest membrana która steruje przepływem paliwa. w uniwersalnym też jest tyle że z tworzywa i mam wrażenie że jest jakoś tak mało elastyczna. A może to przez to że u mnie składa się z dwóch warstw...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 11, 2013, 13:01:06 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Znalazłem jeszcze coś takiego...
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-tomei-0-8-bar-wawa-i3063320500.html

Chyba zaryzykuję...
Kupiłem ten. Japoński jest.

Się okaże czy to się nadaje w za około 2 tygodnie :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 11, 2013, 13:07:36 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To opisz po wszystkim zachowane ciśnienia przy dodawaniu gazu... powinno się zmieniać jeśli manometr mierzy ciśnienie paliwa względem atmosfery...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 11, 2013, 14:12:48 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Narazie musze rozkminić jak to zamontować :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 12, 2013, 23:19:40 pm »

Offline TranceEternity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 451
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1.6 Orciari 1995r.
Mam ten uniwersalny niebieski regulator ciśnienia paliwa w roverze 1.6 na początku miałem 3 atmosfery a teraz sam pokazuje 4. Jak się to reguluje? Na górze jest jakaś śrubka która się reguluje imbusem tylko że żadnych zmian nie zauważyłem gdy się nią kręci? Nie mam instrukcji od tego bo sam go nie zakładałem. Może ktoś mi coś doradzić?
Polonez 1.6 Rover Orciari
Mercedes w116 300SD
Mercedes W124 250TD

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 12, 2013, 23:51:50 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak wkrecasz srube,to zmniejszasz cis.
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 13, 2013, 00:20:46 am »

Offline TranceEternity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 451
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1.6 Orciari 1995r.
Kombinowałem dzisiaj i nic się nie działo :/ Może trzeba zgasić silnik i odczekać? Zauważyłem ze z tą wskazówką to różnie raz przed odpaleniem stoi n jakiejś wartości a raz leży na 0 :/
Polonez 1.6 Rover Orciari
Mercedes w116 300SD
Mercedes W124 250TD

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 13, 2013, 01:11:37 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
po dluzszym postoju paliwo moze zejsc z listwy i wtedy wskazowka pokaze 0,
to bardzo proste urzadzenie,wiec jezeli nie dziala regulacja,to albo jest zle podlaczony,albo w srodku cos peklo np. membrana i benzyna przedostaje sie bokiem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 13, 2013, 05:16:13 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
u mnie to jest na zasadzie dwoch 'nakretek', jedna trzeba poluzowac, druga sobie pokrecic cisnieniem a potem ta pierwsza dokrecic. regulacja moze sie odbywac na odpalonym silniku :) po dluzszym postoju tez cisnienie spada do 0, natomiast na odpalonym silniku przy otwieraniu przepustnicy cisnienie paliwa ma sie zmieniac
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Regulowany regulator ciśnienia paliwa.
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 13, 2013, 16:56:53 pm »

Offline TranceEternity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 451
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1.6 Orciari 1995r.
Ustawione było na 3 i nie grzebałem przy tym. Ostatnio zauważyłem że pokazuje 4 i chciałem to wyregulować właśnie tą śrubką co wchodzi imbus na odpalonym silniku ale nic się nie zmienia jak by w ogóle nie działała ta regulacja.

Ten regulator może mieć coś wspólnego z odpalaniem bo coś mi się stało że ciężko zaczął odpalać na zimnym trzeba kręcić czasem po 5 razy a jak już odpali to bardzo niskie obroty ma
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2013, 10:39:08 am wysłana przez TranceEternity »
Polonez 1.6 Rover Orciari
Mercedes w116 300SD
Mercedes W124 250TD