Autor Wątek: Lucas - kolejność przewodów w pompie  (Przeczytany 2426 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lucas - kolejność przewodów w pompie
« dnia: Sierpień 02, 2014, 12:41:36 pm »

Offline venioo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6 MPI
    • Quo vadis legendo PRLu?
Pacjent Kombi 1,6MPI Van.
Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć w jakiej kolejności są podłączone przewody hamulcowe do pompy? Bo od momentu zakupu słabo hamowało i pedał wpada głęboko, ale że Poloneza kupiłem do sporadycznych wyjazdów na pole ;) i go nie używam na codzień, to mi nie przeszkadzało. Teraz doprowadzam wszystko do porządku powoli i odkryłem, że nie ma w ogóle przewodu hamulcowego podłączonego do pompy, na dole, od strony serwa. W sumie to w ogóle nie ma jednego przewodu hamulcowego. Ubytków płynu hamulcowego nie stwierdziłem. Świeci kontrolka pedału hamulca i okładzin.

Będę ten przewód musiał uzupełnić, tylko muszę wiedzieć który to.

Przy hamowaniu ściąga na prawą stronę.
Najchętniej na jakimś zdjęciu - obrazku jak byście mieli :)

Odp: Lucas - kolejność przewodów w pompie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2014, 15:21:32 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pompa ma 4 króćce, podłączone są 3, czwarty zaślepiony i tak ma być.
Jak pedał wpada, to rozebrać bębny, ustawić samoregulatory (na zluzowanej lince ręcznego), ustawić ręczny, z przodu rozebrać, zobaczyć jak suwaki zacisku (nasmarować) odpowietrzyć wszystko i będzie grało.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r