Autor Wątek: Problem z silniczkiem krokowym 1.4 rover  (Przeczytany 2249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z silniczkiem krokowym 1.4 rover
« dnia: Kwiecień 06, 2014, 20:51:18 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Rover 1.4 16 V
Pewnego dnia po szybszym przyspieszaniu wolne obroty stopniowo wchodziły mi na wyższe wartości - nawet do 4000 rpm. trochę pomagało hamowanie biegami do 1000 rpm, ale zaraz samoczynnie obroty zwiększały się na postoju. Reset krokowca pomagał na dwa dni jazdy emeryckiej. Wymieniłem krokowca i sytuacja poprawiła się w 80 %. Tzn przy normalnej jeździe obroty utrzymywały się w granicy 1000 rpm. Po szybkim wyprzedzaniu znowu lekko rosły, ale hamowanie silnikiem zbijało je do granicy tysiąca i niestety lekko falowały. Postanowiłem podmienić jeszcze czujnik położenia przepustnicy (oznaczenie JZX na tej czarnej kostce). Niestety po tej podmianie przy próbie resetu krokowca on nie reagował, a wolne obroty oscylowały w granicy 1700 - 2000 rpm. Przełozyłem z powrotem poprzedni JZX i nadal zero reakcji krokowca oczywiście po odpięciu kompa na kilka minut. Wolne obroty też są podwyższone.
Cały ten problem zaczął sie ok. 2 miesiące temu.

PS. Znalazłem na forum podobny problem - wątek, ale nie rozwiał w pełni moich wątpliwości. Ponieważ nie było w nim pisane dość długo, założyłem nowy wątek.
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

Odp: Problem z silniczkiem krokowym 1.4 rover
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2014, 21:08:09 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Nie wszystkie tpsy współpracują ze wszystkimi kompami. Jak dojść po numerach - nie wiem. Sprawdź przewody od korkowca.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935