Autor Wątek: Usunięcie filtra par paliwa  (Przeczytany 3307 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Usunięcie filtra par paliwa
« dnia: Maj 14, 2015, 11:26:49 am »

Offline nomes

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 18K4F
Witam
przeczytałem już połowę tematów na forum, znalazłem tylko wzmiankę że można śmiało usunąć filtr par paliwa,
czy jest może jakiś temat jak to zrobić krok po kroku? odpowietrzenie zbiornika puścić luzem gdzieś pod autem?
Silnik to 1,8 na osprzęcie z 1,4.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2015, 12:44:59 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Jedno z drugim nie jest powiązane. Odpowietrzenie idzie bezpośrednio ze zbiornika do wlewu paliwa.

Wywalasz filtr par paliwa spod maski, otwór w kolektorze dolotowym zaślepiasz albo zmieniasz górną połówkę kolektora na tą która była w 94r (brak króćca do filtra par paliwa) i w zasadzie tak już może zostać. Jak chcesz się bawić dalej to prujesz sztywny przewód, który był połączony z filtrem par i idzie pod autem. Oczywiście potem zaślepiasz króciec przy zbiorniku żeby wachą nie waliło.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2015, 18:55:54 pm »

Offline nomes

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 18K4F
no o ten przewód mi chodziło źle to opisałem, dziękuję za pomoc

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2015, 19:34:02 pm »

Offline bodzio333

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 56
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
To i ja mam pytanie. U mnie w 125p nie za bardzo mam miejsca aby upchać ten filtr, czy można połączyć wyjście z kolektora bezpośrednio z tym metalowym przewodem który idzie do tyłu

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2015, 19:42:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w 125p nie msz metalowego przewodu,ktory idzie do tylu,ani idzie gdziekolwiek,bo nie ma pochlaniacza par przy gaznikach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 14, 2015, 19:46:13 pm »

Offline bodzio333

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 56
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
O i tu cię zaskocze, mam pociągnięte trzy przewody + wlew z poldka łącznie ze zbiornikiem

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 14, 2015, 20:34:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak nie uwazales,jak robiles, to rob jak uwazasz,

ale bez pochlaniacza to nie radze podlaczac bezposrednio przewodu do kolektora
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 14, 2015, 20:55:23 pm »

Offline bodzio333

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 56
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Nie rozumie na co miałem uważać?

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 14, 2015, 21:23:48 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Nie rozumie na co miałem uważać?
Na to, że nie ma konieczności 3 przewodów w 125p, to tylko wymysł norm EURO, a żaden fiat takowymi ograniczony nie jest. Uprzedzając, bezpośrednio lepiej nie podłączać bo jak Ci jakimś cudem zassie paliwo z baku to może być całkiem pokaźny koniec K16, a w skrajnym przypadku całego fiata.

Odp: Usunięcie filtra par paliwa
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 14, 2015, 21:26:21 pm »

Offline bodzio333

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 56
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
OK dzieki