Autor Wątek: Zapłon  (Przeczytany 1656 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zapłon
« dnia: Marzec 02, 2015, 17:14:28 pm »

Offline JohnM

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.5 LE 88'
Witam, przekładałem do Borka silnik z GLI 1.6, wszystko fajnie pięknie już gra, ale mam jedną zagwozdkę odnośnie zapłonu.
Za chiny, nie chce to grać chociaż trochę z fabrycznymi ustawieniami (10/12 stopni), wiem że książkowe nie zawsze dobre, ale punkt odniesienia jest (u mnie muł i tragedia).
Gra to najlepiej przy ustawieniu ok. 20/25. Dodam, że aparat jest z 1.5, próby drogowe też pozytywnie, spalania stukowego nie ma.
Zostawić i spać spokojnie ;) ?
Nothing is over! Nothing!

Odp: Zapłon
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2015, 18:01:53 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
jak nie ma stukowego, to zostaw.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Zapłon
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 02, 2015, 21:33:36 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
I zdecydowanie zmień aparat na taki z 1,6 z modułem.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zapłon
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2015, 23:29:23 pm »

Offline Adriano

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • fso gsi
co najwazniejsze trzymaj sie znakow jak chcesz pozniej ustawiac na lampe...