Autor Wątek: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64  (Przeczytany 3725 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« dnia: Grudzień 07, 2007, 23:23:23 pm »

Ybodzio

  • Gość
witam,
po zwarciu styków złącza diagnostycznego odczytałem kody błędów 63 i 64 :roll: . Co to może oznaczać??? Nie ma tego w standardowym wykazie błędów, ...przeszukałem całe forum.... Pomocy!

Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2007, 07:57:59 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
a tam nie ma jest tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać:)

obydwa kody to brak sygnału sterowania cewkami zapłonowymi,
przyczyny:
nieprawidłowe połączenie elektryczne cewek zapłonowych, Sprawdź czy przewody dochodzące do styków C14 i  D14 w kompie nie mają przerwy lub zwarcia z masą oraz czy w przewodzie D cewek występuje napięcie 12V po włączeniu zapłonu. Jeśli nie ma nieprawidłowośći w podłączeniu a kod powraca to należy wymienić moduł.

A i jeszcze jedno powiedz jaki masz objaw pracy silnika z tym błędem!!!
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 09, 2007, 12:36:11 pm »

Ybodzio

  • Gość
dzięki!
ze 3 miesiące temu wymieniłem zespół cewek, do ubiegłego tygodnia wszystko było w porządku. Sprawa jest o tyle ciekawa, że lampka CE zapala się dopiero po jakichś 20 minutach jazdy (silnik jest już dawno nagrzany). Silnik pracuje normalnie i na gazie i na benzynie, za wyjątkiem rozruchu (po odpaleniu praca zimnego silnika na 2 albo 3 cylindrach). Zdarza się również taki objaw, że nagrzany silnik nie daje się uruchomić (tylko w przypadku gdy np. zgaśnie przy ruszaniu, albo zostanie wyłączony dosłownie na chwilę. Można wtedy kręcić rozrusznikiem i nic - głuchy jak pień. Po odczekaniu 5-10 min. odpala bez problemu)...

być może związane to jest z tym, że mam najprawdopodobniej przedmuch spod głowicy (budyń na korku wlewu oleju, niewielkie ubytki płynu chłodzącego, praca zimnego silnika na 2 albo 3 cylindrach,....).

Wymienię uszczelkę, posprawdzam rzeczy o których wspomniałeś  i dam znać czy pomogło.
pozdrawiam,

Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 09, 2007, 19:58:04 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
proponuje sprawdzić jeszcze czujnik temp. płynu  ten z 2 przewodami  nie 1 ! a nawet zalecił bym wymianę. bo nie jest to coś drogiego tylko nie kup bosha bo ma inne gniazdo na złączkę.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2018, 08:13:19 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Robię mega odkop...

Pacjent GSI z 2000 r z fabryczną klimą.

Też mnie dopadają błędy 63 i 64. Objaw jest taki że auto zaczyna pracować na dwa gary. Traci moc. Na wolnych mocno szarpie... Przewody i świece ostatnio zmieniane. Pierwszy raz dopadło mnie to na autostradzie jak miałem konkretną prędkość. Zjechanie na boczną drogę kilka przegazówek i jak samo się zaczęło tak samo się skończyło. Drugi raz dopadło mnie dzisiaj jak się spieszyłem na pociąg i dość mocno cisnąłem.

Mile widziane jakieś sugestie albo doświadczenia zanim rozbiorę pół auta szczególnie że nie mam za bardzo na to czasu teraz.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2018, 09:17:51 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Podmień cewkę i sprawdź ciągłość przewodu cewka-sterownik. Zapewne pracuje tylko na dwa współbieżne cylindry, czyli jedna cewka nie działa.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 26, 2018, 11:36:28 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Najgorsze że nie mam na podmianę cewki do GSa.. Jaką powinna mieć rezystancję??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 26, 2018, 12:33:08 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Nie masz jakiegoś szrotu w okolicy? Cewka do GSi to to samo co Lanos/Leganza/Nubira.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 26, 2018, 13:14:03 pm »

Offline Oxej

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 136
  • Płeć: Mężczyzna
    • dużo, aktualnie Caro Plus
Najgorsze że nie mam na podmianę cewki do GSa.. Jaką powinna mieć rezystancję??

Z lanosa powinna podejść - tu masz w okolicach Siedlec z możliwością zwrotu
http://adamexczesci.com/product-pol-126468-DAEWOO-LANOS-97r-1-6-16V-CEWKA-ZAPLONOWA.html
http://adamexczesci.com/product-pol-126444-DAEWOO-LANOS-SEDAN-1-5-01r-CEWKA-ZAPLONOWA.html
Złombol '23, '24, team Carozela

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 05, 2018, 20:27:54 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Znowu mi przerywał jak jechałem 120 i więcej... tak z 10 minut. Co dziwne jak nagle zaczął przerywać tak nagle przestał...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez caro+ GSI - kody błędów: 63 i 64
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 17, 2018, 10:26:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Po założeniu cewki z Lanosa problem jak na razie co nie powrócił a bywało i 140+ na autostradzie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.