Mnie też opisany w pierwszym poście problem zaczął dotyczyć. I też mam sprzęt z silnikiem 1,6i bez LPG.
Zaczęło się od zapalającej się po częściowym nagrzaniu, kontrolki silnika. Silnik pracował aż do zgaszenia, ale włączony wentylator chłodnicy zauważyłem dopiero po zgaszeniu.
Błąd, jaki mi wymigało, to 35, więc postanowiłem zrobić najprostszą rzecz, czyli wyczyszczenie krokowca.
Po ponownym odpaleniu po jakimś czasie, już na zimnym, i zresetowaniu komputera, zrobiłem kilka zygzaków po placu, żeby trochę złoma rozruszać przy okazji łapania temperatury. Wskazówka podeszła dość blisko "90", kontrolka nie zaświeciła się, za to silnik zdechł - prawdopodobnie jeszcze zanim wiatrak się włączył. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce, odpalił jeszcze kilkakrotnie, bezproblemowo, po czym jednak za każdym razem po kilku sekundach zdychał, więc dalsze próby zostały uznane za bezcelowe.
Można powiedzieć, że błąd "35" pozostał i objawia się teraz inaczej - w postaci gasnącego ciepłego silnika, podczas gdy "check" nie świeci?
Co pierwsze radzicie sprawdzić? Oczywiście, mogę improwizować po kolei, ale w miarę możliwości wolę wiedzieć, od czego najlepiej zacząć.