Autor Wątek: Sruba na wezu  (Przeczytany 8258 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sruba na wezu
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 22, 2007, 12:57:28 pm »

v-rod_ek

  • Gość
to zależy, czy zrobi tobie to jakieś ASO, czy pan Henio :) , ale ogólnie jak zużycie gazu zmniejszy się do ok. 10 to powinno się tobie zwrócić po ... :?: (około 1000)km :D  w każdym bądź razie bardzo szybko

Sruba na wezu
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 22, 2007, 12:59:02 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
To jest firma ktora zajmuje sie montazem i serwisem instalacji lpg - glownie lovato (czyli to co u mnie).
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Sruba na wezu
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 22, 2007, 16:00:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no 130pln to optymalna cena
chociaz zestawy do lovato sa tak tanie ,ze i za 110pln bym to zrobil
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sruba na wezu
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 22, 2007, 17:15:59 pm »

rafal182

  • Gość
Dzis wymieniałem termostat. Ja otwieram o9bódowe a tam termostatu nie ma. Weze od wody do parownika mam wpięte obok nagrzewnicy. Wiec moze powinni byc bez termostatu gdyz pusci płyn dopiero jak osiagnie 85 stopni ??

Sruba na wezu
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 22, 2007, 18:24:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
termostat puszacza wode na chlodnice gdy sie otwiera
na nagrzewnice obieg jest caly czas
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sruba na wezu
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 22, 2007, 20:50:59 pm »

domin1

  • Gość
cena mozliwa a sprawdzenie szczelności kończy sie na wąchaniu nosem

[ Dodano: 2007-03-22, 20:52 ]
najlepiej jak wąż od wody podłączony jest pod koolektor ssący wtedy najszybciej sie nagrzewa i nie osłabia nagrzewnicy

Sruba na wezu
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 29, 2007, 00:50:16 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
co do regulacji będę próbował bo tez ostatnio troszkę się bawiłem i zaczął pić troszkę więcej jak powinien  :P ale jest jeszcze jedno ale, u mnie są dwie śrubki od dwóch gardzieli oddzielnie, jak to wtedy najlepiej wyregulować  :?:

Sruba na wezu
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 04, 2007, 20:34:28 pm »

Offline Mynx

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
A mnie to już coś trafia, bo chyba trzech kolesi, którzy rzekomo znają się na tym, regulowało mi instalkę. Teraz mam śrubę na wężach wkręconą prawie na maxa i usłyszałem od nich, że "tego nie wolno ruszać". Regulują tylko na parowniku... Silnik idzie jako tako do 100 km/h, przy około 3 tys obrotów wskazówka obrotomierza zaczyna troszkę podskakiwać a osiągnięcie 120 km/h graniczy z cudem... W zimę robiłem panewki, głowicę i po tym remoncie szedł jak burza 130-140 km/h i czułem, że mam w co cisnąć (1.6 GLE, 10-11 l. LPG). A potem zaczęły się regulacje, bo miał za wysokie obroty na wolnych. Nie jestem maniakiem prędkości, ale te 120 km/h to chyba powinien jechać bez większych męczarni. Chyba odżałuję to 30-50zł. i pojadę do jakiejś lepszej stacji obsługi. Zna ktoś jakąś dobrą w Radomiu?
Polonez - just drive and relax....

www.histmag.org - portal nie tylko dla humanistów

Sruba na wezu
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 04, 2007, 21:59:57 pm »

santi86

  • Gość
jak brakuje gazu na wyższych obrotach to lekko odkręć tą śrubę na wężu. Ile masz śrub na wężu jedną czy dwie :?:

Sruba na wezu
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 05, 2007, 10:43:06 am »

Offline Mynx

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
Jedną posiadam śrubę
Polonez - just drive and relax....

www.histmag.org - portal nie tylko dla humanistów

Sruba na wezu
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 05, 2007, 19:08:16 pm »

santi86

  • Gość
To odkręć ją trochę tzn o pół obrotu,żeby w razie czego wrócić do początku.

Sruba na wezu
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 06, 2007, 21:12:51 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Mynx"
Chyba odżałuję to 30-50zł. i pojadę do jakiejś lepszej stacji obsługi. Zna ktoś jakąś dobrą w Radomiu?
no własnie,teraz zadaj sobie pytanie czy warto było sie denerwowac dla 30zł??
Cytuj (zaznaczone)
jak brakuje gazu na wyższych obrotach to lekko odkręć tą śrubę na wężu. Ile masz śrub na wężu jedną czy dwie
tacy ludzie z tego typu radami regulowali mu juz instalki "na słuch"...Zrobi to co mowisz a jutro załozy temat,ze po odkreceniu sruby zaczał żłopać 15l/100km...
Ludziska mase razy powtarzałem ze jesli nie masz kompa II gen. to jedynym sposobem na optymalizacje składu mieszanki jest ANALIZATOR SPALIN i osoba która potrafi go obsłuzyć...
  • Jef
  • Czaku

Sruba na wezu
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 09, 2007, 11:35:17 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Cytat: "mastah22#1900"
jedynym sposobem na optymalizacje

Chyba przenośny...
Wolę sondę lambda i woltomierz.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Sruba na wezu
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 09, 2007, 18:12:06 pm »

santi86

  • Gość
Cytat: "mastah22#1900"

Cytuj (zaznaczone)
jak brakuje gazu na wyższych obrotach to lekko odkręć tą śrubę na wężu. Ile masz śrub na wężu jedną czy dwie
tacy ludzie z tego typu radami regulowali mu juz instalki "na słuch"...Zrobi to co mowisz a jutro załozy temat,ze po odkreceniu sruby zaczał żłopać 15l/100km...
Ludziska mase razy powtarzałem ze jesli nie masz kompa II gen. to jedynym sposobem na optymalizacje składu mieszanki jest ANALIZATOR SPALIN i osoba która potrafi go obsłuzyć...


dlatego napisałem żeby odkręcił o pół obrotu, wtedy można powrócić do stanu z przed regulacji.

Sruba na wezu
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 09, 2007, 18:48:45 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
OLO#35, no tak,ale odpowiadajac na problem w poscie wnioskuje ze pytajacy nie koniecznie moglby sie orientowac co z tym zrobic :) Jesli sie myle to sorry...
  • Jef
  • Czaku

Sruba na wezu
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 09, 2007, 19:49:55 pm »

wiciu

  • Gość
ja ostatnio byłem na regulacji na analizatorze, skasowali mnie 30zł, gościu skręcił śrubę na wężu o jakiąś 1/6, ustawił CO2 na lekko powyżej 14%, O2 minimalne (prawidłowo??)

przejechałem 135km - 15km po mieście jednorazowo, reszta to trasa przy delikatnym traktowaniu pedału i prędkościach około 100km/h, mało wyprzedzania, spalanie 11,2l/100km, co sądzicie o takim wyniku, bo mi się wydaje że przy takiej jeździe powinienem się zmieścić w 10l/100km

Sruba na wezu
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 09, 2007, 20:03:28 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "wiciu"
co sądzicie o takim wyniku


Z moim srednim spalaniem na poziomie 16,5 l to ja Ci zazdroszcze :D
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Sruba na wezu
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 10, 2007, 00:09:45 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
jest ok.
moj radiowoz pali 12,5 sztywno w miescie a w trasie to jak mu sie zachce :) narazie zszedlem najmniej do 8,7l/100 km. swoja droga klego odwiedz ten temat:
http://www.fsoptk.pl/forum/viewtopic.php?t=11499
http://www.fsoptk.pl/forum/viewtopic.php?t=3841
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Sruba na wezu
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 10, 2007, 18:35:48 pm »

wiciu

  • Gość
czytałem te wątki
głównie interesuje mnie, czy wyniki z analizatora są ok, czy można było jeszcze trochę mu zubożyć mieszankę na parowniku

Sruba na wezu
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 10, 2007, 19:49:45 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "wiciu"
ustawił CO2 na lekko powyżej 14%, O2 minimalne (prawidłowo??)
na biegu jałowym?? to prawidłowo.
Tak powinien wygladac prawidłowy wydruk,moze poza odczytem sondy bo to akurat wina dziurawego wydechu.
  • Jef
  • Czaku